Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.03.2014 16:23 - Мисия,цели и възможности на сладкарници "Неделя"
Автор: dyoneva Категория: Други   
Прочетен: 6480 Коментари: 0 Гласове:
0



 Мисия, цели и възможности на организацията.

1.Мисията на сладкарници „Неделя“ е да задоволява вкусовите потребности на клиентите, чрез предоставянето на различни видове десерти.Сладкарниците съчетават-качество, цена и добро обслужване, като чрез тях се стремят максимално да задоволят потребителските нужди и изисквания.Сладкарниците непрекъснато обогатяват и затвърждават своя облик на динамично развиваща се организация.

2.Цели-както всяка друга организация, така и сладкарници „Неделя“ има своите цели-растеж, развитие и оцеляване.Най общо целите са представени по следния начин: краткосрочни, средносрочни и дългосрочни цели.

 

Краткосрочни цели

1.Обзавеждане на най-новата сладкарница от веригата в ЖК „Сухата река“в рамките на 1 месец;

2.Набиране на персонал (20 работни места)за новата сладкарница в рамките на 1 месец;

3.Откриване на новия обект след 2 месеца;

4.Създаване на 3 нови вида торти и предлагането им в сладкарниците за период от 8 месеца;

5.Да се подобри качеството на предлаганите услуги чрез методи предложени от персонала и клиентите в рамките на 9 месеца.

Средносрочни цели

1.Подобряване на трудовата дисциплина сред персонала и създаването на нови методи на обучения сред новоназначените в рамките на 1 година;

2.Откриването на сладкарници от веригата в 2 от големите градове-Варна и Бургас в период от 2 години;

3.Създаване на нови партньорства за срок от 3 години;

4.Създаване и обогатяване на нови асортименти и предлагане на десерти с ниско съдържание на захар за диабетици за срок от 1 година;

5. Да се модернизира обзавеждането в срок от 2 години,чрез внедряване на нови технологии .

Дългосрочни цели

1.Увеличаване на броя на клиентите с 20% за период от 4години;

2.Разрастване на бизнеса и изнасянето му в съседна на България държава за срок от 5 години;

3.Изграждане на дистрибуторска мрежа и в малките населени места в рамките на 4 години;

4.Сключване на договори с големи компании и засилена рекламна дейност  с цел привличане на нови клиенти и разширяване на пазарния дял за период от 4 години;

5.Разширяване на пазарния дял с 20% за период от 5 години.

 

 

3.Възможности на организацията-възможностите на организацията могат да бъдат свързани най-вече с нейните силни страни. Като добри възможности пред сладкарниците се открояват най-общо следните:

-възможност за обслужване на нова група потребители;

- бърз пазарен растеж;

- навлизане на нови пазари;

- диференциация на продукти;

- придвижване към по-добра стратегическа група от гледна точка на промени в средата;

-реализирането на по-големи приходи чрез разрастването на дейността;

-привличането на нови доставчици и др.

Възможности на организацията свързани с нейната вътрешна среда -е най-общо с какво разполага самата организация и отделните видове ресурси,които са показани в долната таблица.При правилното използване на финансовите, материалните, човешките, организационните и технологичните ресурси организацията може да достигне доста благоприятни възможности за развитие, които да са предпоставка за изпълнението на нейните цели.

 

 

Изследване и развитие

 

Производство

 

Маркетинг

Финанси

 

Мениджм-ънт

Финансови ресурси

Средства в лв. за:

-проучване на конкуренцията-сладкарниците в района;

-за предлагане на нови продукти;

-за подобряване на обслужването-обучения

Средства в лв. за: -помещения за приготвяне на тортите;

-кухненски уреди;

-хранителни продукти

Средства в лв. за:

-промоции и реклама;

-проучване на пазара.

Средства в лв. за:

-мениджмънт;

-капиталови разходи;

-финансови отчети и анализи.

Средства в лв. за:

-планиране на предстоящата година;

-информационни системи;

-преквалификация на персонала;

Материални ресурси

Сградите на сладкарниците

Климатици,готварски печки, складови помещения, маси, столове,витрини,фризери,хлад-илници и др.

Касите на сладкарниците

Компютри-3

обзавеждане

Човешки ресурси

Брой персонал в една сладкарница-20 души

10 души

5 души

5 души

Степен на мотивираност-заплащане по високо от средната работна заплата

Организационни ресурси

Значително бързо адаптиране на сладкарниците към средата

Складовата база се намира в добро състояние и е годна за ползване

Проучването на пазара се извършва в зависимост от условията и средата.Ценообразуването е съобразено с доходите на клиентите и покрива разходите на сладкарниците.

Счетоводното отчитане се извършва въз основа на месечни отчети и се правят прогнози за бъдещите финансови периоди.Финансовата система работи ефективно.

Сладкарниците имат конструктивна организационна структура,тъй като убежденията и ценностите спомагат за развитието на дейността.

Технологични рсурси

Средно голям брой на нови продукти в сладкарниците.

Пълна достатъчност на суровините и висока производителност.

Отделяне на % от приходите за реклама.

Работа с лева и валута.

Поддържане на компютърен софтуер и създаване на сайт за връзка с клиенти.





Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: dyoneva
Категория: Други
Прочетен: 24773
Постинги: 4
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930