Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.01.2014 16:29 - 1060 Пусто и грустно
Автор: pegas08 Категория: Изкуство   
Прочетен: 2082 Коментари: 3 Гласове:
6

Последна промяна: 05.01.2014 16:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Реквием за Големите в Блог БГ - творците!
-----------------------------------------------------------------

                                 Пусто и грустно
                         --------------------

Наложи се да липсвам,
Около година.
Блогуването взе да писва-
Реших да си замина.


Изпаднах извън борда
На Електронния Титан
В морето на живота,
С грижи  окован.
-------------------------------

Дните отминават,
Минути, часове.
А нещо все ме гложде,
Екранно ме зове.


Поддадох се наивно,
На Одисейско в мен.
Обетът за безмълвие,
Нарушавам,поразен.


В началната ми взорът:
О,Боже,де съм аз?
Какви са тези хора:
Непознати профили, анфас.


Какво да ти разправям?
Не ще ме разбереш.
БЕЗ КОМЕНТАРНИТЕ БАТАЛИИ,
Любов, омраза, пещ!!!


Кой бил популярен?
Тези скучни хорица!
Маринчо, МТ,станал–
Публицистичен писач!


Да почна да изреждам,
За старите звезди.
Изчезнали безследно.
Зарята започни:


Тъжа за Клеопатра,
Романичният вулкан.
Джулия, с обич свята,
Панацея няма там.


Лидис от Финлания мята
Жупел по врага.
Осичката, Новозеландски праща ни,
За зелен хайвер в нощта...


Десетки още хитове,
От поетичен небосклон.
Уондър самотна стих тъче,
Като свещичка коледна, поклон!


Опустяло Блог бегето.
Причини сто и три.
Търси звездите в полето
Фейсбукарско ти!


И мъчно ми, и тъжно.
Съвсем осиротях.
Пък взех си гусла струнна.
Прощална песен си запях.

ПП.
Тук слагам и великите разказвачи с блестящи разкази и прочие, като Романов, Разказвачка и други майстори.

За всички тях е песента:







Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Здравей, Пегас! Някои стари нап...
05.01.2014 17:30
Здравей, Пегас! Някои стари напуснаха, но идват нови. Това е кръговрата на живота. Ако много ти е домъчняло за старите муцуни, повечето са в "Откровения", "Стихове.бг" и най-много из Фейсбук, където направо се осират. Животът си върви, Театър блог.бг си съществува, само някои от артистите са в други театри.
цитирай
2. pegas08 - Евала, братко Куш. Драго ми е да те срещна тъдява.
06.01.2014 15:25
Бъди жив и здрав, винаги с точен мерник!
цитирай
3. panazea - Пегасееееееееееее ,
21.01.2014 12:30
Радвам се , че си там !
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: pegas08
Категория: Изкуство
Прочетен: 1414906
Постинги: 1084
Коментари: 5735
Гласове: 12811
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930