Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2010 16:33 - До всички съблогъри...................
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12335 Коментари: 39 Гласове:
42

Последна промяна: 29.04.2010 07:27

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

        До всички съблогъри.........
тези, които съм избрала в ,,Любими"" и тези, които не съм успяла......, но всички Вас наричам свои приятели, защото така Ви чувствам!
     От известно време, нещо ме измъчва и искам да го споделя с всички Вас!
Ще карам направо, без високопарни думи!
Последните две седмици, май прекалих с поетите ангажименти и времето започна да не ми достига за много неща ....От тогава все си обещавам, че ще престана да влизам в blog. bg. Но в същото време ,щом се прибера в къщи след работния ден първото нещо,което правя е да седна пред комп. си  и започвам да Ви посещавам ,приятели мои !
     За мен това е огромно щастие!
Не бих могла да си представя ежедневието си без Вас!Как да загърбя онези великолепни разкази докосващи сърцето и душата, или стиховете Ви ,приятели,от които блика светлина , любов, нежност, страст........ Та дори разочарование, болка, тъга........Или от онази опияняваща музика, от едни много специални стихове....Как бих могла без онези интересни постинги, в които все има какво да научиш.....или без великолепните разходки до най-красивите места в нашата прекрасна България, или без Вашите празници, радости, болки .....,които всеки отразява по един неповтори начин .............
Не претендирам, че съм поетеса или нещо подобно,просто отразявам върху листа, това, което ме вълнува, което ме прави щастлива или тъжна .....
Затова от сърце искам да Ви се извиня,че не мога толкова често да Ви посещавам, но когато го правя ,повярвайте ми, съм безкрайно щастлива!!!!
На всички Вас, пожелавам дните Ви, да бъдат изпълнени с много светлина, слънце, любов.......
Да творите непрестанно,защото Вашите постинги за мен са глътка жива вода !!!!!!
Благодаря Ви за разбирането!
С обич Ванчето Лилова!!!!!!!!!!!




Гласувай:
42



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lotos16 - Поздрави, Ванче!
28.04.2010 16:45
Тук повечето сме така - пристрастени съм блога. Точно поради същите причини, които си изредила. Тъй като блогът е за развлечение, трябва да проявяваме разбиране и толерантност един към друг. И да се зареждаме един друг с позитивна енергия и добро настроение.
Слънчеви и усмихнати дни ти желая!
цитирай
2. troia - Толкова е мило, че. . . . . те прегр...
28.04.2010 16:52
Толкова е мило,че..... те прегръщам виртуално и ти благодаря за хубавите думи. Бъди щастлива! И пак благодаря!
цитирай
3. womanly - Много отрковенно и истинско!
28.04.2010 16:54
Нека да те има, нека да ни има, да се разбираме, подкрепяме и уважаваме. ВИРТУАЛНИЯ СВЯТ Е НЕЩО СЪВЪРШЕННО!... Място, където може би сме и по-истински отколкото в реалния свят...
Поздрави за постинга! Лека вечер ти желая!
цитирай
4. mamas - Много хубаво си го казала.
28.04.2010 18:09
Магнетизъм има тук, привлича положителната енергия, излъчвана от толкова много хора. Нека става все по-силна!
цитирай
5. stela50 - Споделям мислите ти ,Ваня,
28.04.2010 18:17
Аз също ви приемам като приятели и бързам за тези виртуални срещи ,които всеки ден ме даряват с нещо ново,интересно, красиво....А какви прекрасни поетеси и художници си имаме.....разбирането ,уважението и толерантността са важни ,нали сме тук ,за да сме истински ,да се подкрепяме ....
Прегръщам те ,приятелко !
цитирай
6. erato7 - Така си е, Ванче. Аз бих казала, че ...
28.04.2010 18:35
Така си е, Ванче. Аз бих казала, че блогът си е една зараза, за която няма лек!:)))
Наистина тук има много стойностни люде, пред които се прекланям! Бъдете здрави, приятели!
цитирай
7. ivankalilova - Тук повечето сме така - пристрас...
28.04.2010 21:08
lotos16 написа:
Тук повечето сме така - пристрастени съм блога. Точно поради същите причини, които си изредила. Тъй като блогът е за развлечение, трябва да проявяваме разбиране и толерантност един към друг. И да се зареждаме един друг с позитивна енергия и добро настроение.
Слънчеви и усмихнати дни ти желая!

Благодаря мила, права си ! Наистина много си права!
Прегръщам те !Хубава вечер !
цитирай
8. ivankalilova - Толкова е мило, че. . . . . те прегр...
28.04.2010 21:11
troia написа:
Толкова е мило,че..... те прегръщам виртуално и ти благодаря за хубавите думи. Бъди щастлива! И пак благодаря!

Благодаря ТРОЯ , за подкрепата! Аз също те прегръщам, от сърце и ти желая много светлина в дните ти!
цитирай
9. priqtel12 - Поздрави, Ваня :)!
28.04.2010 22:22
Написала си нещо, което аз не бих могла да изразя по-хубаво...И при мен е същото, спокойно....Предполагам, че така е и при други....Блогът отнема много време, но привлича като магнит....Не се притеснявай, когато можеш ще наобиколиш приятелите, и аз така правя и се надявам, че не ми се сърдят....
Аз също съм щастлива, че открих твоя блог и като мога, го наобикалям....
Хубава вечер ти желая и те прегръщам!
цитирай
10. fantagero0000 - Мила Ваня! Прекрасно е споделеното ...
28.04.2010 22:25
Мила Ваня! Прекрасно е споделеното от теб, толкова откровенно и топло...Без теб не е същото, за това , аз винаги ще се радвам от сърце на твоите посещения....За мен ти си много скъп приятел!!! Прегръщам те!!!
цитирай
11. lagrima - И аз за съжаление в последно време не ...
29.04.2010 01:19
И аз за съжаление в последно време не мога да влизам честичко,но..извинени сме..хора сме все пак!:)))
цитирай
12. ivankalilova - Нека да те има, нека да ни има, да се ...
29.04.2010 07:36
womanly написа:
Нека да те има, нека да ни има, да се разбираме, подкрепяме и уважаваме. ВИРТУАЛНИЯ СВЯТ Е НЕЩО СЪВЪРШЕННО!... Място, където може би сме и по-истински отколкото в реалния свят...
Поздрави за постинга! Лека вечер ти желая!

Благодаря слънчево момиче, от сърце !Убедих се, че е точно така.......Много се радвам, че го има това място ...
Много любов и щастие ти желая !
цитирай
13. ivankalilova - Магнетизъм има тук, привлича по...
29.04.2010 07:39
mamas написа:
Магнетизъм има тук, привлича положителната енергия, излъчвана от толкова много хора. Нека става все по-силна!

Благодаря, наистина има магнетизъм, който ни привлича с огромна сила ......
Слънчев ден!
цитирай
14. ivankalilova - Аз също ви приемам като приятели и ...
29.04.2010 07:43
stela50 написа:
Аз също ви приемам като приятели и бързам за тези виртуални срещи ,които всеки ден ме даряват с нещо ново,интересно, красиво....А какви прекрасни поетеси и художници си имаме.....разбирането ,уважението и толерантността са важни ,нали сме тук ,за да сме истински ,да се подкрепяме ....
Прегръщам те ,приятелко !

Много благодаря, че споделяш моите мисли, приятелко! Наистина не можем без всичките тези интересни неща.....
И аз те прегръшам! Хубав ден !
цитирай
15. ivankalilova - Така си е, Ванче. Аз бих казала, че ...
29.04.2010 07:56
erato7 написа:
Така си е, Ванче. Аз бих казала, че блогът си е една зараза, за която няма лек!:)))
Наистина тук има много стойностни люде, пред които се прекланям! Бъдете здрави, приятели!

Ех Слънчице, много много си права! По точно не бих могла да го кажа!Благодаря! Много светлина и слънце ти желая !!!!!!!
цитирай
16. ivankalilova - Написала си нещо, което аз не бих ...
29.04.2010 08:00

priqtel12 написа:
Написала си нещо, което аз не бих могла да изразя по-хубаво...И при мен е същото, спокойно....Предполагам, че така е и при други....Блогът отнема много време, но привлича като магнит....Не се притеснявай, когато можеш ще наобиколиш приятелите, и аз така правя и се надявам, че не ми се сърдят....
Аз също съм щастлива, че открих твоя блог и като мога, го наобикалям....
Хубава вечер ти желая и те прегръщам!

Да Ив , взаимно е привличането,разбирам......
Какво повече бих могла да кажа! Прегръдка и от мен, и много хубав ден!!!!!!!!!!
цитирай
17. ivankalilova - Мила Ваня! Прекрасно е споделеното ...
29.04.2010 08:06
fantagero0000 написа:
Мила Ваня! Прекрасно е споделеното от теб, толкова откровенно и топло...Без теб не е същото, за това , аз винаги ще се радвам от сърце на твоите посещения....За мен ти си много скъп приятел!!! Прегръщам те!!!

О,приятелко мила, аз също не бих могла да си го представя.......а и не искам...Взаимно е ........убедена съм !Много прегръдки и слънчев ден!
цитирай
18. ivankalilova - И аз за съжаление в последно време не ...
29.04.2010 08:27
lagrima написа:
И аз за съжаление в последно време не мога да влизам честичко,но..извинени сме..хора сме все пак!:)))

Благодаря!Така е хора сме .......Много, много усихнат ден !
цитирай
19. rpatel - Много мил постинг! Радвам се, че ...
29.04.2010 11:11
Много мил постинг! Радвам се, че мислиш така за хората в блога! Хубаво е да знаеш, че има страхотни хора, които ценят и се радват на написаното от теб. Желая ти много усмихнат ден и още много страхотни моменти в блог.бг!
цитирай
20. анонимен - Толкова хубаво казано!
29.04.2010 11:13
Мисля,че говориш от името на много хора,които изпитват същото чувство.Благодаря ти за това.
цитирай
21. ivankalilova - Много мил постинг! Радвам се, че ...
29.04.2010 11:18
rpatel написа:
Много мил постинг! Радвам се, че мислиш така за хората в блога! Хубаво е да знаеш, че има страхотни хора, които ценят и се радват на написаното от теб. Желая ти много усмихнат ден и още много страхотни моменти в блог.бг!

Мило момиче, трогна ме твоят коментар ! Благодаря!От сърце ти желая хиляди поводи за усмивки ! Слънчев ден!
цитирай
22. edinman - Точно така е!Хубав ден Ваня!
29.04.2010 11:21
анонимен написа:
Мисля,че говориш от името на много хора,които изпитват същото чувство.Благодаря ти за това.

цитирай
23. ivankalilova - Мисля, че говориш от името на много ...
29.04.2010 11:21
анонимен написа:
Мисля,че говориш от името на много хора,които изпитват същото чувство.Благодаря ти за това.

Много благодаря! Оказа се, че май е точно така.......!Хубав ден !
цитирай
24. ivankalilova - EDINMAN-- Благодаря ти приятелю, ...
29.04.2010 11:28
EDINMAN-- Благодаря ти приятелю, за подкрепата ! Хубав ден- от сърце!
цитирай
25. анонимен - И гледай
29.04.2010 11:31
и гледай щом ще работиш да ти платят добре тия мръсници работодателите
цитирай
26. анонимен - :))
29.04.2010 11:33
Хубаво постче си написала
цитирай
27. henzelski - И аз
29.04.2010 11:33
ти благодаря, Ваня!
;)
цитирай
28. ivankalilova - ти благодаря, Ваня! ;) Благ...
29.04.2010 12:23
henzelski написа:
ти благодаря, Ваня!
;)

Благодаря Краси! За мен е чест! Поздрави на Габрово, от цялото семейство - свързани сме с него !Слънчев ден!
цитирай
29. ivankalilova - Хубаво постче си написала БЛА...
29.04.2010 12:24
анонимен написа:
Хубаво постче си написала

БЛАГОДАРЯ!
цитирай
30. ivankalilova - и гледай щом ще работиш да ти платят ...
29.04.2010 12:25
анонимен написа:
и гледай щом ще работиш да ти платят добре тия мръсници работодателите

Е......нали знаеш как плащат......
цитирай
31. анонимен - Бъди
29.04.2010 12:35
честита и ти!
цитирай
32. ivankalilova - честита и ти! Благодаря!Здраве и ...
29.04.2010 12:56
parasol написа:
честита и ти!

Благодаря!Здраве и много щастие на теб и всички около теб !
цитирай
33. phoenix2000 - Ка..
29.04.2010 13:20
Кат се върнеш свирни да знаем, че си се прибрала

И успех в начинанието!
цитирай
34. ivankalilova - Кат се върнеш свирни да знаем, че си ...
29.04.2010 13:25
phoenix2000 написа:
Кат се върнеш свирни да знаем, че си се прибрала

И успех в начинанието!

Ех приятелю, никъде няма да ходя...... просто прекалих с поетите ангажименти.......
Хубав ден!
цитирай
35. gkowachew - Бъди жива и здрава-това е най-важното! И Щастлива!
29.04.2010 14:02
А ние няма къде да избягаме...
цитирай
36. ivankalilova - А ние няма къде да избягаме. . . Бл...
29.04.2010 14:34
gkowachew написа:
А ние няма къде да избягаме...

Благодаря!А Вие сте частица от моето ежедневие, която ме прави истински щастлива !
Хубав ден!
цитирай
37. galina1 - Браво!!!
29.04.2010 16:01
Май много хора сме така. Прибираме се от работа и първото нещо е да седнем и видим нещо ново в блог.бг. И из съм така. Мога да не пиша или да имам работа до безобразие, но няма начин да не надникна макар и за пет минути да пообиколя тук-там. Поздрави !!! }}}
цитирай
38. panazea - Господи,аз със часове седя пред компа!
29.04.2010 16:13
И все нови неща намирам! Престанах и да ям! За да не изпусна нещо интересно! Тук намираме това, което ни липсва в реала-разбирането! Поздрав!
цитирай
39. dmride2010 - Модерното кафене :)! Как да не се ...
29.04.2010 16:53
Модерното кафене :)! Как да не се раздумаш и да не споделиш, а и не познава граници! Поздрави!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3098147
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031