Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.07.2010 08:04 - ПОНЯКОГА ......
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 4016 Коментари: 26 Гласове:
31

Последна промяна: 20.04.2012 17:06

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Понякога съм толкова сама
и искам там при тебе да отида,
загърбила делничната суета
в прегръдките ти да остана до насита!
Понякога съм толкова сама,
че истински жадува ми душата,
с птиците да полетя и да потъна
в твойта нежност необятна....
С онези две звезди в очите ти
да стоплиш тъжните ми мисли
и тягостната тишина
с целувките си нежни да прогониш,
а твоята магия лековита
в душата ми ще настани уюта.....
И аз ще полетя щастлива...
от моето по детски
искренно обичане....
ПОНЯКОГА...........
image




Гласувай:
31



1. ckarlet - Докосващо стихотворение, Ivan...
16.07.2010 13:00
Докосващо стихотворение, Ivankalilova!
Поздрави! Прекаресн юлски ден желая!
цитирай
2. stela50 - Понякога ...изпитвам същите чувства и желания ,Ваня ...
16.07.2010 17:24
Благодаря ти за вълнуващия стих !
цитирай
3. razkazvachka - много човешко:))))
16.07.2010 21:49
и добро!
цитирай
4. ivankalilova - Докосващо стихотворение, Ivan...
17.07.2010 10:16
ckarlet написа:
Докосващо стихотворение, Ivankalilova!
Поздрави! Прекаресн юлски ден желая!

Благодаря Ckarlet ! Удоволствие са за мен посещенията ти !
Много слънце и усмивки от сърце ти желая!:)))
цитирай
5. ivankalilova - Благодаря ти за вълнуващия стих ...
17.07.2010 10:29
stela50 написа:
Благодаря ти за вълнуващия стих !

Ех приятелко, аз ти благодаря, че макар и виртуално........си моя приятелка!
Желая ти много слънчеви почивни дни!
цитирай
6. ivankalilova - и добро! Я, моята Сладкодумничка ...
17.07.2010 11:03
razkazvachka написа:
и добро!

Я , моята Сладкодумничка ми е била на гости !Благодаря ти Приказна , от сърце,че те има !Желая ти приказно слънчеви дни!
цитирай
7. mrazekoff - Красиво и истински
17.07.2010 14:45
изказани желания.
Понякога желанията се разминават и стремежът остава да виси във въздуха.
Искрено ти желая желанията да се срещнат с желанията на човека към който са насочени.
Поздравления за красивия стих и пожелание за едно прекрасно лято изпълнено с чувства!!
цитирай
8. ivankalilova - изказани желания. Понякога жел...
17.07.2010 15:05
[quote=mrazekoff]изказани желания.
Понякога желанията се разминават и стремежът остава да виси във въздуха.
Искрено ти желая желанията да се срещнат с желанията на човека към който са насочени.
Поздравления за красивия стих и пожелание за едно прекрасно лято изпълнено с чувства!![/quot
Винаги съм се радвала от сърце на посещенията ти !Благодаря за сърдечните пожелания! Аз също ти желая едно прекрасно, усмихнато, слънчево лято !
цитирай
9. veninski - Поздрави и от мен, приятелко!
18.07.2010 09:28
Поздрави и от мен, приятелко!
цитирай
10. ivankalilova - Поздрави и от мен, приятелко! ...
18.07.2010 09:39
veninski написа:
Поздрави и от мен, приятелко!

Благодаря от сърце, приятелю!Поздрави и пожелания за едно прекрасно лято!
цитирай
11. scarlety - Поздравления,Ваня!
18.07.2010 10:57
Много красиво и искрено казано!:)
Щастливо лято!
цитирай
12. ivankalilova - Много красиво и искрено казано!...
18.07.2010 11:07
scarlety написа:
Много красиво и искрено казано!:)
Щастливо лято!

БЛАГОДАРЯ ТИ, МИЛА!
Щастливо лято и на теб, изпълнено с много, много незабравими мигове!
Слънчеви прегръдки от мен!:)))
цитирай
13. bogomil - Откровена лирична изповед!
19.07.2010 08:40
Уважаема Ivankalilova,
Поздраявчвам ви с една приятна мелоди, изпълнена от един голям майстор на окарина. Тази мелодия отпуска дуяата и създава наслада от живота. Видях , че плахо сте надникнала в моя блог и без разрешение си позволявам кратък коментар с поздравление за откровената поетична изповед!


http://www.youtube.com/watch?v=yqsmfGTfw1Y&feature=related

www. bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.istoriabogomil.blog.bg
www.nautchnitrudove.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev

цитирай
14. ivankalilova - Уважаема Ivankalilova, Поздра...
19.07.2010 09:05
bogomil написа:
Уважаема Ivankalilova,
Поздраявчвам ви с една приятна мелоди, изпълнена от един голям майстор на окарина. Тази мелодия отпуска дуяата и създава наслада от живота. Видях , че плахо сте надникнала в моя блог и без разрешение си позволявам кратък коментар с поздравление за откровената поетична изповед!


http://www.youtube.com/watch?v=yqsmfGTfw1Y&feature=related

www. bogomil.blog.bg
www.metaloved.blog.bg
www.vestnitcibogomil.blog.bg
www.istoriabogomil.blog.bg
www.nautchnitrudove.blog.bg
www.bg.netlog.com/b_v_kolev


Добре дошъл в ,,моята виртуална къщичка''Благодаря за коментара, за чудесният поздрав!И ще ви посещавам с огромно удоволствие! От сърце ви желая успешна седмица! Поздрави!:)))
цитирай
15. divna8 - Поздравления, приятелко!
19.07.2010 12:40
Понякога... не си сама - тук съм и аз :):):)
Усмивки от мен :):):)
цитирай
16. ivankalilova - Понякога. . . не си сама - тук съм и аз ...
19.07.2010 12:51
divna8 написа:
Понякога... не си сама - тук съм и аз :):):)
Усмивки от мен :):):)

Усетих приятелко, за което ти благодаря!Току що ти бях на гости и оше ми гложде от прашинките...... А малката Дивничка......стопли душата ми ........Благодаря!
Много усмивки и от мен!:)))
цитирай
17. anastasiia - По детски искрено...
19.07.2010 13:31
...е най-най-искреното...
Прекрасен полет ти желая!...:)
И те поздравявам за красивата поезия...
цитирай
18. ivankalilova - . . . е най-най-искреното. . . Пре...
19.07.2010 14:00
anastasiia написа:
...е най-най-искреното...
Прекрасен полет ти желая!...:)
И те поздравявам за красивата поезия...

Благодаря ......и за посещението, и за коментара ..........за всичко .....
Слънчева и усмихната седмица!:):):)
цитирай
19. womanly - Красиво, нежно и много, много истинско!
20.07.2010 11:05
Поздрави и от мен и пожелания за вечна любов, изпълваща с радост и незабравими мигове дните ти!
цитирай
20. ivankalilova - Поздрави и от мен и пожелания за в...
20.07.2010 11:25
womanly написа:
Поздрави и от мен и пожелания за вечна любов, изпълваща с радост и незабравими мигове дните ти!

Благодаря ти Слънчево момиче!
Много любов, обич и, слънце и топлина в дните ти !Поздрави!
цитирай
21. blagovestie - Да... понякога,
20.07.2010 15:35
когато самотата задушава,
защото е останала сама
в душата ни,
тогава се свиваме
още по-малки и навътре,
забравили за слънцето,
докато не бъдем осияни
от лъчите му.
Защото го обичаме...

Прегръщам те и тук, миличка!
цитирай
22. ivankalilova - когато самотата задушава, защото е ...
20.07.2010 16:06
blagovestie написа:
когато самотата задушава,
защото е останала сама
в душата ни,
тогава се свиваме
още по-малки и навътре,
забравили за слънцето,
докато не бъдем осияни
от лъчите му.
Защото го обичаме...

Прегръщам те и тук, миличка!

Слънцето....ще заличи следите от сълзи...
и със лъчи сияйно нежни .....
усмивката на тъжното лице ще настани...
Много усмивки и на твоето лице, миличка!
Сърдечни прегръдки!
цитирай
23. bogomil - Утрешният ден ще бъде по-убав от жяверашния и днепния!
22.07.2010 17:36
Ужажаема Ivankalilova.

Благодаря за разрешението Ви да посещавам Вашата виртуална "къщичка" и да надниквам как се чуствате в нея. Предполагам, че сте преживяла нещо,което Ви
се е отразило много силно емоционално. Не знам какво е то. Споделям Вашата мъка и тревога,не искам да се ровя в това, което сте преживяла, но струва ми се, че миналото колкото и тежко да е то трябва да се загърби, трябва да се положат усилия,за да се преодолее. След всяка мъка, рано или по късно ще дойде и радост и удовлетворение от това чудо- животът.Такъв е човешкият живот изпълнен с положителни и отрицателни моменти и изживявания. Всички простосмъртни в една или друга степен са подложени на въздействието на доброто и лошото/злото/, макар и в различна степен. Важното е да се гледа напред, да се мисли позитивно
за добрия утрешен ден, да се обшува с приятни хора, които Ви разбират,
било то във виртуална или реална среда и компания и аз сън убеден, че ще преодолеете това, което ви тежи и измъчва. Ще кажете лесно е да се дават съвети, но е трудно те да се реализират. Да! Така е! И въпреки всичко животът е даден веднъж и ние трябва да се борим за смислен радостен живот и за удовлетворение от него, каквито и трудности и препятсвия да срещаме по земния си път под Слънцето.
Исках да ви поздравя с една весела песен, но ми попадна тази широко известна мелодия... Дано не Ви разстроя повече!? Често си задавам въпроса; умеем ли ние
(и аз включително) да се наслаждаваме на чудесата на Природата, на Слънцето, на цветята. на тревите и дървесата на въздуха и чудната омая, на мъдрото утро и на
романтичния залез, на всичко що Природата и човекът са сътворили или често се предаваме в обятията на негативизма и отчаянието!?


http://www.youtube.com/watch?v=OF325i1Q0wU&feature=related

с поздрав, уважение и най-добри пожелания

www.bogomil.blog.bg
цитирай
24. ivankalilova - Да приятелю, така е. . . . животът е ...
22.07.2010 21:15
Да приятелю, така е ....животът е изпълнен и с положителни , а и не чак толкова.....моменти и изживявания ....но въпреки всичко той продължава.....
Мисля си , че ако човек не умее да се зарадва на дребничките нещица около нас ....то какво ли би го зарадвало ....
Имам много цветя у дома и те определено топлят душата ми.......а и не само..Благодаря от сърце за хубавата мелодия, за топлите думи , за приятелството.......Благодаря! Хубава вечер!
цитирай
25. inel379 - По детски искрен и нежен копнеж!
26.07.2010 11:31
Самотата понякога вглъбява
и кръгозора духовен разширява...
цитирай
26. ivankalilova - Самотата понякога вглъбява и ...
28.07.2010 12:25
inel379 написа:
Самотата понякога вглъбява
и кръгозора духовен разширява...

И щастливи сме, щом като децата,
от щастие сияят ни лицата.......:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3103898
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930