Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2010 11:36 - СЛЪНЧЕВИ УСМИВКИ ОТ МОЯТА ЦВЕТНА ГРАДИНКА......
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 15640 Коментари: 38 Гласове:
28

Последна промяна: 26.07.2010 11:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
За всички вас приятели,
с пожелание за успешна седмица!!!!

   Мрачно е ! На вън вали.....
но за миг слънцето се появи
и с усмивка и любов
всичко наоколо дари!
А цветята за този миг
се бяха размечтали,
слънцето с топлите лъчи
да ги погали....
И  как да се стърпя
тази красота с вас да не споделя!image


image

С розичките днес започнах.....
с нежност да ви докосна.....

image

А  надолу с Вербени- натъкмени,
пременени, в различни багри украсени

image

image

image

Торение за мен е ново
отглеждам го отскоро,
но то се отблагодари
с безброй цветове...
Ще го видите , нали.......

image

image

И още много са цветята ,
с които искам да зарадвам душите ви , сърцата.....image

image

image

image

image

А накрая...вече е готова
за разходка нова
внучката нетърпелива...
преди отново да започне
дъжд като из ведро да се изливаimage
За днес това, за да не ви отекча ......
но ще има още........


Тагове:   Моята,


Гласувай:
28



1. blagovestie - Ех, че хубавооо!
26.07.2010 11:38
Усмихна ме, благодаря ти, мила!
А внучката - най-хубавото цвете в градината ти, прекрасна е :))
цитирай
2. ivankalilova - Усмихна ме, благодаря ти, мила! А ...
26.07.2010 11:50
blagovestie написа:
Усмихна ме, благодаря ти, мила!
А внучката - най-хубавото цвете в градината ти, прекрасна е :))

Точно това исках мила ,да усмина приятелите си !Радвам се , че съм успяла!
А вучката е нашето слънчице.....
ПРЕГРЪДКИ МИЛА!
цитирай
3. stela50 - Мила Ваня ,наистина ми зарадва душата ...
26.07.2010 11:51
Красиви са твоите цветя ...но накрая най- прекрасното видях и очи от него
да откъсна неможах...На чаровницата малка въздушна целувка ,много е сладка.
Хубава нова седмица ,приятелко !
цитирай
4. ivankalilova - Красиви са твоите цветя. . . но на...
26.07.2010 12:05
stela50 написа:
Красиви са твоите цветя ...но накрая най- прекрасното видях и очи от него
да откъсна неможах...На чаровницата малка въздушна целувка ,много е сладка.
Хубава нова седмица ,приятелко !

Благодаря ти приятелко мила!Това е слънцето, което ни зарежда и стопля нашите души!
УСМИХНАТИ ПОЗДРАВИ!
цитирай
5. inel379 - !:)
26.07.2010 12:42
Цветните усмивки достигнаха до мен
и мигом просветлиха тоз дъждовен ден!:)
цитирай
6. ivankalilova - Цветните усмивки достигнаха до ...
26.07.2010 16:04
inel379 написа:
Цветните усмивки достигнаха до мен
и мигом просветлиха тоз дъждовен ден!:)

Добре дошла ! С най цветните усмивки те посрещнах!
Радвам се, че докоснаха душата ти и слънце грее в твоя ден !
Поздрави!:)))
цитирай
7. scarlety - Привет!
26.07.2010 16:19
Прекрасна е градинката ти,Ваня,а внучката е един сладкиш!:)
Да я щипнеш по бузките!:)
цитирай
8. erato7 - Благодаря за подарената красота, ...
26.07.2010 16:23
Благодаря за подарената красота, Ванюшка! Но най се зарадвах на малката сладуранка!:))) Да ти е жива и здрава, и много да ви радва!:)))
цитирай
9. ivankalilova - Прекрасна е градинката ти, Ваня, а ...
26.07.2010 16:29
scarlety написа:
Прекрасна е градинката ти,Ваня,а внучката е един сладкиш!:)
Да я щипнеш по бузките!:)

Благодаря мила!Ема е най- красивото цвете в моята градинка!
Разбира се, че ще я щипна по бузките......
ХУБАВА ВЕЧЕР!:)))
цитирай
10. ivankalilova - Благодаря за подарената красота, ...
26.07.2010 16:35
[quote=erato7]Благодаря за подарената красота, Ванюшка! Но най се зарадвах на малката сладуранка!:))) Да ти е жива и здрава, и много да ви радва!:)))[/quotе
Радвам се,че ти харесаха цветята! А за внучката..... благодаря,тя е нашта мъничка принцеса......
ПРЕГРЪДКИ!:)))
цитирай
11. dushevno - е :)
26.07.2010 17:09
Поздрав!
по-рано трябваше да надвикна тук
мрачно и тягосното ми изчезнаха ...
ще чакам продължението с нетърпение :)
и онази красота несравнима на колелото...
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Никакво отегчение не
26.07.2010 17:12
чувствам, толкова красиви цветя, а най-красивото е твоята внучка, щастлива баба си ти, поздрави!!!
цитирай
13. ivankalilova - Поздрав! по-рано трябваше да ...
26.07.2010 17:21
dushevno написа:
Поздрав!
по-рано трябваше да надвикна тук
мрачно и тягосното ми изчезнаха ...
ще чакам продължението с нетърпение :)
и онази красота несравнима на колелото...

Ааааа успях значи.....знаех си ....Щастлива съм.....
Прегръщам те , Бени!:)))
цитирай
14. ivankalilova - чувствам, толкова красиви цветя, а ...
26.07.2010 17:25
kasnaprolet9999 написа:
чувствам, толкова красиви цветя, а най-красивото е твоята внучка, щастлива баба си ти, поздрави!!!

Бладодаря ти мила! РАДВАМ СЕ, ЧЕ СЕ ОТБИ ......Ще има още красоти УСМИХНАТА ВЕЧЕР!;)))
цитирай
15. alexiev63 - Това цвете на колелото, е най при...
26.07.2010 18:47
Това цвете на колелото, е най приказно, да ти е жива и здрава!
цитирай
16. monaliza121 - Красива цветна градина!
26.07.2010 19:02
Изпълни ме с настроение, а малкото съкровище с умиление!:)
Хубава седмица!
цитирай
17. ivankalilova - Това цвете на колелото, е най при...
26.07.2010 19:10
alexiev63 написа:
Това цвете на колелото, е най приказно, да ти е жива и здрава!

Благодаря от сърце !Напълно съм съгласна с теб!
Поздрави!:)))
цитирай
18. ivankalilova - Изпълни ме с настроение, а малкото ...
26.07.2010 19:12
monaliza121 написа:
Изпълни ме с настроение, а малкото съкровище с умиление!:)
Хубава седмица!

Радвам се Монализа, за хубавите чувства......с които съм докоснала душата ти !
СЛЪНЧЕВА И УСПЕШНА ДА Е И ТВЯОЯТА СЕДМИЦА!!!!!!!!!
цитирай
19. veninski - Най-много ми хареса последното ...
26.07.2010 20:24
Най-много ми хареса последното цвете... Поздрави от Родопите!
цитирай
20. анонимен - vadoni
26.07.2010 22:41
Една невероятна приказка в картинки...
Красиви цвета и малка ПРИНЦЕСА.Да се чудиш от слънцето ли е така сияйно,или от малкото създание!
Очаквам продължение...
цитирай
21. magnoliya - Е,
26.07.2010 22:42
вече не е мрачно навън, защото ни показваш красивите цветя от твоята градинка. Чудесен постинг, благодаря ти!
цитирай
22. priqtel12 - Прекрасна е твоята градинка и така ме
26.07.2010 23:10
стопли в този мрачен и дъждовен ден поздравът в твоя постинг, Ваня.
Благодаря ти!
цитирай
23. ninaantonova - Страхотна ти е градинката, направо ме зарадва!
26.07.2010 23:26
Весела и засмяна, тя просто ме усмихва и ни пълни душите. Хубаво лятно настроение ти пожелавам! :)
цитирай
24. sestra - Радвам се при теб, Иванке,
26.07.2010 23:46
толкова обичам цъфтящите видове, живи и здрави да сте!
цитирай
25. iliada - Надникнах аз в твоята градинка,приятелче
27.07.2010 11:34
и коментар не написах.
Мечтаех си с коментар
да те поканя да надникнеш
в моята градина ,
но явно Забравана
без снимки пак остана и затова
редя ти тез слова!
Красива е тя -твоята градина
има и цветя и много светлина
а в края и един по- особен цвят
с детски аромат :)))
Чудесни са всичките цветя
но най- прекрасно е това
дето усмихва се така
леко под шапката едва!:)))))
цитирай
26. ivankalilova - Най-много ми хареса последното ...
27.07.2010 11:45
veninski написа:
Най-много ми хареса последното цвете... Поздрави от Родопите!

Tа то е и най красивото, приятелю! Сърдечни поздрави !
цитирай
27. ivankalilova - Една невероятна приказка в карт...
27.07.2010 11:53
анонимен написа:
Една невероятна приказка в картинки...
Красиви цвета и малка ПРИНЦЕСА.Да се чудиш от слънцето ли е така сияйно,или от малкото създание!
Очаквам продължение...
И от двете ще да е ,сигурнасъм......Радвам се ,че те е докоснало това сияние!Поздрави!
цитирай
28. ivankalilova - вече не е мрачно навън, защото ни ...
27.07.2010 11:56
magnoliya написа:
вече не е мрачно навън, защото ни показваш красивите цветя от твоята градинка. Чудесен постинг, благодаря ти!

Ами.......точно това целях ....усмивките да се отразят и на вашите лица......на всички вас -моите птрятели.......И...май успях.....радвам се...!
Хубав ден!:)))
цитирай
29. ivankalilova - стопли в този мрачен и дъждовен ден ...
27.07.2010 12:01
priqtel12 написа:
стопли в този мрачен и дъждовен ден поздравът в твоя постинг, Ваня.
Благодаря ти!
Щастлива съм приятелко,че си усетила топлината,усмивките
и цветният релакс, с който исках да ви докосна.........
Много прегръдки!
цитирай
30. ivankalilova - Весела и засмяна, тя просто ме ус...
27.07.2010 12:03
ninaantonova написа:
Весела и засмяна, тя просто ме усмихва и ни пълни душите. Хубаво лятно настроение ти пожелавам! :)

И твоите цветя са прекрасни, мила!ТЕ ЗАРАЖДАТ ДУШИТЕ НИ.....
Поздрави и прегръдки !
цитирай
31. ivankalilova - толкова обичам цъфтящите видове, ...
27.07.2010 12:06
sestra написа:
толкова обичам цъфтящите видове, живи и здрави да сте!

Удоволствие е за мен, че съм те зарадвала....Винаги си добре дошла !Ще има продължение....
Много слънчево, цветно настроение!!!!!!!!!!
цитирай
32. ivankalilova - и коментар не написах. Мечтаех си с ...
27.07.2010 12:15
iliada написа:
и коментар не написах.
Мечтаех си с коментар
да те поканя да надникнеш
в моята градина ,
но явно Забравана
без снимки пак остана и затова
редя ти тез слова!
Красива е тя -твоята градина
има и цветя и много светлина
а в края и един по- особен цвят
с детски аромат :)))
Чудесни са всичките цветя
но най- прекрасно е това
дето усмихва се така
леко под шапката едва!:)))))

Ех, художничке любима,
успя да покориш моята душа
и въпреки,че след нощна смяна
очите се затварят, продължавам да чета....
А ти снимки направи
и на гости ме покани....
А аз преди да тръгна за морето
в градинката ще се отбия
с енергия, слънце и усмивки
да се сдобия!!!!!!!!!!!!
Усмихнати прегръдки от мен!:)))
цитирай
33. divna8 - Погледът ми е замаен от толкова м...
28.07.2010 14:21
Погледът ми е замаен от толкова много цветна хубост!
Поздрави за цветните слънчица в градината ти, Ваня :):):)
И прегръдка за теб!
цитирай
34. ivankalilova - Погледът ми е замаен от толкова м...
28.07.2010 16:50
divna8 написа:
Погледът ми е замаен от толкова много цветна хубост!
Поздрави за цветните слънчица в градината ти, Ваня :):):)
И прегръдка за теб!

Благодаря ти мила Дивна!Те усмихват, зареждат и стоплят душите ни !
Цветни и усмихнати прегръдки и от мен!:)))
цитирай
35. razkazvachka - Хубави цветенца, особено последното:))))
28.07.2010 21:04
Много те бива на градинки с красоти и разкошотиии!
цитирай
36. ivankalilova - Много те бива на градинки с красоти и ...
29.07.2010 12:40
razkazvachka написа:
Много те бива на градинки с красоти и разкошотиии!

Благодаря миличка !С много обич ......подреждам, отглеждам и резултатът е на лице ......Слънчев ден ----от сърце!
цитирай
37. ckarlet - Приех много слънчеви усмивки, а ...
29.07.2010 13:09
Приех много слънчеви усмивки, а момиченцето е приказно!
Поздрави и от мен за постинга, Ivankalilova!
цитирай
38. ivankalilova - Приех много слънчеви усмивки, а ...
30.07.2010 16:40
[quote=ckarlet]Приех много слънчеви усмивки, а момиченцето е приказно!
Поздрави и от мен за постинга, Ivankalilova! [/quo
Благодаряти,мила!Радвам се,че съм те усмихнала......А малката Ема......
слънчице , цветята огряло.......
Усмихнати почивни дни!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3105792
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930