Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2010 12:07 - НА МОЯТА ПРИЯТЕЛКА Stela50..... СЪПА ПРИЯТЕЛКО ЗАПОВЯДАЙ НА РАЗХОДКА В МОЯТА ГРАДИНКА, И НИЕ ТВОИТЕ ПРИЯТЕЛИ ЩЕ ТЕ ПРИДРУЖИМ.......СЛЕД ПРАЗНИКА, КОГАТО УМОРЕНА
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 14011 Коментари: 30 Гласове:
28

Последна промяна: 02.08.2010 13:11

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

След празника, когато уморена
от тази пищна веселба,поседнеш
и направиш равносметка....
за това......и онова....
На разходка аз те каня......
сред моите цветя ,защото зная --
обичаш красотата и умееш
да й се наслаждаваш 
 с всичките си сетива.........
С розичките ще започна ....
пожелания за много
любов, надежда, вяра и мечти ,
ще отправя....
нищо че имат те бодли ....
и понякога от тях...боли....
image

image

И подред ще ти показвам ,
цветенцата без чет ......
без имена ще продължавам,
защото сигурна съм,
всички ги познаваш..........

image

image

image

image

image

image

image

image

image

image
След разходката с Ема ще те заведем
пресни ягодки да ти наберем......

image

Ееее,настана време и при аквариума
да те заведем......

image

И...ТОВА Е ПРИЯТЕЛКО МИЛА,
БЪДИ ЖИВА , ЗДРАВА И ЩАСТЛИВА!!!
Приятели скъпи...
Дано не съм ви отекчила.....
А СЕГА НА ВСИЧКИ ВАС , ЩЕ КАЖА
ДОВИЖДАНЕ--ЩЕ ОТСКОЧА МАЛКО ДО МОРЕТО И АЗ ....
     ДО СКОРО:)))



Тагове:   Моята,


Гласувай:
28



1. troia - Аз се самопоканих. Благодаря ти за ...
02.08.2010 12:40
Аз се самопоканих. Благодаря ти за приятното настроение което ми създаде. Поздрави!
цитирай
2. ivankalilova - Винаги си добре дошла, мила !Радвам ...
02.08.2010 12:46
Винаги си добре дошла, мила !Радвам се, че ти е харесало ! Хубав ден!
цитирай
3. scarlety - Честит празник на Стел! Много здраве и щастие!:)
02.08.2010 13:45
Честит празник на Стела и поздрави за твоята прекрасна градинка,Ваня!!!:))Видях и едно много хубаво цвете с панделка на главичката!Да е живо и здраво!
Желая ти слънчеви дни и приятна почивка на морето!!
цитирай
4. ivankalilova - Честит празник на Стела и поздрави ...
02.08.2010 13:56
scarlety написа:
Честит празник на Стела и поздрави за твоята прекрасна градинка,Ваня!!!:))Видях и едно много хубаво цвете с панделка на главичката!Да е живо и здраво!
Желая ти слънчеви дни и приятна почивка на морето!!

Благодаря,миличка, за всичко !
А това цветенце , най-много обича
в лехичката с ягодки да наднича ,
защото ягодки има чак ,
докато падне сняг.......
А за морето , ще разкажа, като се върна......
Слънчев ден и за теб!:)))
цитирай
5. heartshapedbox - И на мен ми беше много приятно в тв...
02.08.2010 14:35
И на мен ми беше много приятно в твоята градинка!
цитирай
6. ivankalilova - И на мен ми беше много приятно в тв...
02.08.2010 14:39
heartshapedbox написа:
И на мен ми беше много приятно в твоята градинка!

Радвам се Слънчева,ПАК ЗАПОВЯДАЙ , А НИЕ ЩЕ ТЕ НАГОСТИМ С ЯГОДКИ !
Усмихнати поздрави!:)))
цитирай
7. umma - Поздрави най-сърдечни и от мен в ...
02.08.2010 14:44
Поздрави най-сърдечни и от мен
в този ведър, слънчев и красив,
празничен и юбилеен рожден ден -
ароматно-фееричен и щастлив!!!

Приятелката Таня ще е изморена
след всички празнични вълнения;
но съм спокойна - ще е отморена
щом зърне разцъфтелите творения

на Бог и от ръката на приятелка,
орисана да е поет и мечтателка :):):)


Прегръдки и за двете ви... Усмивки от сърце :):):)
цитирай
8. ivankalilova - Поздрави най-сърдечни и от мен в ...
02.08.2010 14:54
umma написа:
Поздрави най-сърдечни и от мен
в този ведър, слънчев и красив,
празничен и юбилеен рожден ден -
ароматно-фееричен и щастлив!!!

Приятелката Таня ще е изморена
след всички празнични вълнения;
но съм спокойна - ще е отморена
щом зърне разцъфтелите творения

на Бог и от ръката на приятелка,
орисана да е поет и мечтателка :):):)


Прегръдки и за двете ви... Усмивки от сърце :):):)

ДОБРЕ ДОШЛА !
Безкрайно съм щастлива,
че красотата цветна ти си посетила....
Колко хубав е света, щом приятелите
около нас ги има
и сигурна съм ще е топла с тях,
дори и най-студената зима!
Благодаря, от сърце за топлите думи!
Усмихна ме !
Сърдечни прегръдки и усмивки и от мен !:)))
цитирай
9. makont - При теб всичко е прекрасно,
02.08.2010 15:26
И цветята и рибките и малката принцеса от царството на ягодките! Усмихната седмица!
цитирай
10. ivankalilova - И цветята и рибките и малката при...
02.08.2010 15:35
makont написа:
И цветята и рибките и малката принцеса от царството на ягодките! Усмихната седмица!

Благодаря ти, от сърце !Вълшебно- цветна седмица за теб!:)))
цитирай
11. demidin - Цветно-разцъфнали поздрави и на ...
02.08.2010 16:48
Цветно-разцъфнали поздрави и на двете!
Пардон,трите:))))
(а и на рибките;)
цитирай
12. ivankalilova - Цветно-разцъфнали поздрави и на ...
02.08.2010 16:52
demidin написа:
Цветно-разцъфнали поздрави и на двете!
Пардон,трите:))))
(а и на рибките;)

Охо, много благодаря!И ОТ НАС........ПРИДРУЖЕНИ С МНОГО, МНОГО УСМИВКИ !:)))
цитирай
13. iliada - И аз в градинката бях
02.08.2010 17:47
с Вас вървях
пленена от красотата бях
но най- накрая една фея видях
загледах се в панделката и
в пирует с рибката се завъртях!:=)
Поздрави и на трите Ви
цитирай
14. an200 - Прекрасни снимки!)
02.08.2010 18:16
Благодаря ти за добронамереността и красотата!
А принцесата с ягодките можеш да целунеш.)
цитирай
15. ivankalilova - с Вас вървях пленена от красотата ...
02.08.2010 19:03
iliada написа:
с Вас вървях
пленена от красотата бях
но най- накрая една фея видях
загледах се в панделката и
в пирует с рибката се завъртях!:=)
Поздрави и на трите Ви

О, да та нали и ти празнуваш днес....
И очакваше те феята добра ,
да те разходи из нашите цветя...
и много сме щастливи,че с нас повървя....
Та затова, целувки ти изпращаме сега!:)))
цитирай
16. ckarlet - Красива и много цветна градина, ...
02.08.2010 20:19
Красива и много цветна градина, Ivankalilova!
Вълшебно лято пожелавам на цялото ти семейство и на прекрасната Ема!
цитирай
17. ivankalilova - Благодаря ти за добронамереността ...
02.08.2010 20:57
an200 написа:
Благодаря ти за добронамереността и красотата!
А принцесата с ягодките можеш да целунеш.)

Щастлива съм , че мога да споделя тази красота с всички вас!
Малката Ема и тя ти изпраща целувки! Поздрави и хубава вечер от нас !:)))
цитирай
18. ivankalilova - Красива и много цветна градина, ...
02.08.2010 21:04
ckarlet написа:
Красива и много цветна градина, Ivankalilova!
Вълшебно лято пожелавам на цялото ти семейство и на прекрасната Ема!

Благодаря, за пожеланията ! Радвам се,че откликна на моята покана!Удоволствие бе да се разходим заедно !И....след морето...ще се поява отново.....
Успешна седица и много,много положителни емоции! :)))
цитирай
19. ckarlet - ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ И ТУК ЩЕ КАЖА НА СТЕ...
02.08.2010 22:00
ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ И ТУК ЩЕ КАЖА НА СТЕЛА50!
Нека здравето и щастието са най-верния спътник за нея!
Поздрави и за теб, Ivankalilova, защото ти никога не забравяш приятелите си!
Прекрасна почивка и едно голямо зареждане, а като се върнеш ще чакаме да разказваш!
цитирай
20. stela50 - Мила Ваня ,досега посрещах гости ...
03.08.2010 00:52
И поседнах да почина ,да направя равносметка и какво да видя ...
Чака ме разходка в твоята градина
сред цветя прекрасни и чаровната Ема ,
побързах от почерпката да взема
и да дойда бързо ,да не закъснея ...
Всичко е свежо и толкова красиво ,
но съм запленена от момиченце игриво,
което със ръчичка към ягодка посегна
откъсна я и към мен с усмивчица погледна ...
Пожелах си ,мила ,такава изненада
принцеса във градинка ,а до нея - баба...
Прегръдки и сърдечни благодарности ,приятелко !
цитирай
21. ivankalilova - ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ И ТУК ЩЕ КАЖА НА СТЕ...
03.08.2010 08:56
ckarlet написа:
ЧЕСТИТ ЮБИЛЕЙ И ТУК ЩЕ КАЖА НА СТЕЛА50!
Нека здравето и щастието са най-верния спътник за нея!
Поздрави и за теб, Ivankalilova, защото ти никога не забравяш приятелите си!
Прекрасна почивка и едно голямо зареждане, а като се върнеш ще чакаме да разказваш!

Благодаря ти мила , от сърце и от името на Stela50!
Защото зная , в блога ще надникне
и ще се зарадва от сърце,
Тя наша приятелка- това е
и мисля,че всеки го знае
А приятелите свои умеем да ценим,
затова с усмивка и прегръдка ще ги дарим!:)))
цитирай
22. ivankalilova - И поседнах да почина, да направя ...
03.08.2010 09:03
stela50 написа:
И поседнах да почина ,да направя равносметка и какво да видя ...
Чака ме разходка в твоята градина
сред цветя прекрасни и чаровната Ема ,
побързах от почерпката да взема
и да дойда бързо ,да не закъснея ...
Всичко е свежо и толкова красиво ,
но съм запленена от момиченце игриво,
което със ръчичка към ягодка посегна
откъсна я и към мен с усмивчица погледна ...
Пожелах си ,мила ,такава изненада
принцеса във градинка ,а до нея - баба...
Прегръдки и сърдечни благодарности ,приятелко !

Ех, приятелко прекрасна.....
за морето хукнала съм със скорост бясна ,
но как да устоя ,без някой ред за теб да драсна..
да стисна твоите ръце и да ти кажа от сърце!
ТАКИВА ХОРА, КАТО ТЕБ , ДА ИМА НА ТОЗИ СВЯТ --
ТОВА Е БЛАГОДАТ! БЪДИ БЛАГОСЛОВЕНА!
С много обич!:)))
цитирай
23. blagovestie - Прекрасно е при теб!
03.08.2010 11:28
И весело изкарване на морето :))
цитирай
24. ivankalilova - И весело изкарване на морето :))...
03.08.2010 11:34
blagovestie написа:
И весело изкарване на морето :))

Благодаря приятелко! С Ема ти изпращаме целувчици и много усмивки!:)))
цитирай
25. magnoliya - Привет!
03.08.2010 18:08
На stela50 за юбилея !
Привет и на теб ivankalilova за красивите цветя от твоята градинка !
Привет за внучката, която като баба си явно много обича да се разхожда сред красотата, създадена от баба!
Желая приятна почивка на морскя бряг!
цитирай
26. priqtel12 - Ех, че хубава разходка
06.08.2010 14:56
в компанията на двете Ви, цветята и прекрасното ангелче!
Благодаря!
цитирай
27. ivankalilova - На stela50 за юбилея ! Привет и на ...
09.08.2010 16:33
magnoliya написа:
На stela50 за юбилея !
Привет и на теб ivankalilova за красивите цветя от твоята градинка !
Привет за внучката, която като баба си явно много обича да се разхожда сред красотата, създадена от баба!
Желая приятна почивка на морскя бряг!

Привет и от мен !Благодаря за пожеланията, за хубавите думи !Радвам се от сърце,че ни бе на гостии винаги си добре дошла!
Хубава седмица ти желая!
цитирай
28. ivankalilova - в компанията на двете Ви, цветята и ...
09.08.2010 16:35
priqtel12 написа:
в компанията на двете Ви, цветята и прекрасното ангелче!
Благодаря!

Удоволствие бе за нас , че бяхме заедно, мила приятелко!Успешна седмица изпълнена с много положителни емоции!
цитирай
29. henzelski - Прекрасна
10.08.2010 14:18
градинка, Ivankalilova...;)
цитирай
30. ivankalilova - градинка, Ivankalilova. . . ;) ...
10.08.2010 14:32
henzelski написа:
градинка, Ivankalilova...;)

Добре дошъл, Краси ! Поседни , почини си сред цветята ,
а аз ще направя по едно кафенце......:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3105065
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930