Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
27.10.2010 09:50 - ЗДРАВЕЙТЕ ПРИЯТЕЛИ, СЪБЛОГЪРИ .......
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10936 Коментари: 36 Гласове:
39

Последна промяна: 20.04.2012 17:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Надникнах в любимите си .......и какво да видя-минуси, медали... взети...
Моля ви не тъжете !С медали или не ,
знайте има кой да ви чете!
 
Аз си ви обичам, мои приятели сте -
не отричам и затова с вас искам да споделя!

      Щастлива съм,щом мога
сутрин с надежда денят да поздравя,
разхождайки се из тревата росна,
небето синьо с пръсти да докосна!
Щастлива съм,щом мога
като децата да се радвам на цветята!
Щастлива съм,щом мога
полето да претичам босонога,
да прегърна изгрева с усмивка
изкъпал се в морето синьо.......
Щастлива съм,щом дишам,
смея се, мечтая......
щом мога със светулките
на воля да играя......
Щастлива съм, защото просто
жива съм!!!

image

  
  



   



Гласувай:
39



1. blagovestie - Добре дошла, миличка!
27.10.2010 10:00
Зарадва ме, че оценяваш всичко, с което си благословена и имаш сетива за красотата около себе си.
Продължавай да бъдеш щастлива! :))) :*
цитирай
2. erato7 - Радвам се, че се чувстваш по този ...
27.10.2010 10:05
Радвам се, че се чувстваш по този начин, миличка! Много пъти ми се е искало да ти пиша, но се притеснявам да не ти досаждам.
цитирай
3. ivankalilova - Зарадва ме, че оценяваш всичко, с ...
27.10.2010 10:06
blagovestie написа:
Зарадва ме, че оценяваш всичко, с което си благословена и имаш сетива за красотата около себе си.
Продължавай да бъдеш щастлива! :))) :*

Ех, миличка, колко му трябва на човек.........
Благодаря ти! Прегръдка от сърце!:):):)
цитирай
4. ivankalilova - Радвам се, че се чувстваш по този ...
27.10.2010 10:08
erato7 написа:
Радвам се, че се чувстваш по този начин, миличка! Много пъти ми се е искало да ти пиша, но се притеснявам да не ти досаждам.

Така е , мило момиче!Прегръщам те с много обич!
цитирай
5. makont - Ехо, някой да мисли разумно днес!
27.10.2010 10:24
Всички са се впуснали в кахъри за гласувания, първа, втора и някакви медали. Само да сме живи и здрави, това е важно! А щастието - както си го направим! Виж как красиво вали навън! Хубав и усмихнат ден!
цитирай
6. ivankalilova - Всички са се впуснали в кахъри за ...
27.10.2010 10:32
makont написа:
Всички са се впуснали в кахъри за гласувания, първа, втора и някакви медали. Само да сме живи и здрави, това е важно! А щастието - както си го направим! Виж как красиво вали навън! Хубав и усмихнат ден!

Да , приятелко нека си вали , красиво е ...... ,нека в душите ни да е слънчево и топло......
Усмивки и за теб!
цитирай
7. panazea - Ти си слънчево момиче !
27.10.2010 10:48
Прегръдка и поздрав сърдечен !
Този с минусите обикаля из блога , ама кой му обръща внимание!
Усмивка !
цитирай
8. ivankalilova - Прегръдка и поздрав сърдечен ! ...
27.10.2010 10:53
panazea написа:
Прегръдка и поздрав сърдечен !
Този с минусите обикаля из блога , ама кой му обръща внимание!
Усмивка !

Да , миличка,.....нека си обикаля.......За поздравите и прегръдките -благодаря ,
и от сърце ти ги връщам стократно!
Усмихнат ден!
цитирай
9. iliada - Поздрав и от мен!
27.10.2010 11:04
Радвам се ,че отново си тук!:)
цитирай
10. ivankalilova - Радвам се, че отново си тук!:) ...
27.10.2010 11:11
iliada написа:
Радвам се ,че отново си тук!:)

Благодаря, мила! Хубав ден!
цитирай
11. inel379 - Благодаря за вдъхновеното послание!:)
27.10.2010 12:56
Един такъв щастлив живот - летене,
не може никой тук да ни отнеме!
Природата красива и хората любими
пренасят на земята райските градини!:)
Поздрав сърдечен с още усмивки за теб!:)))
цитирай
12. kasnaprolet9999 - Тух лъха на позитивизъм, приятно е. ...
27.10.2010 13:37
Тух лъха на позитивизъм, приятно е. Все пак като ходиш из полетосложи си високи обувки, защото има много змии и кърлежи :)))
цитирай
13. анонимен - Радвам се,
27.10.2010 13:37
че съм сред твоите приятели! )))
цитирай
14. stela50 - Привет ,мила приятелко ...
27.10.2010 15:42
Колко е хубаво да мога да ти пиша отново и да те прегърна от сърце.
Хубав ден !
цитирай
15. ckarlet - Привет и от мен, Ivankalilova! ...
27.10.2010 17:35
Привет и от мен, Ivankalilova!
Човек не трябва да хаби от енергията си за медали или гласове, а да се зарежда от приятелство, любов и хубави мигове!
Прекрасна вечер ти желая и много положителни емоции!
цитирай
16. magnoliya - Ех,
27.10.2010 22:12
колко хубаво написано! Понякога са нужни само няколко прости думички за да изразиш нещо много голямо и лично! Благодаря ти, лека и приятна вечер ти желая!
цитирай
17. ivankalilova - Един такъв щастлив живот - летене, ...
28.10.2010 07:29
inel379 написа:
Един такъв щастлив живот - летене,
не може никой тук да ни отнеме!
Природата красива и хората любими
пренасят на земята райските градини!:)
Поздрав сърдечен с още усмивки за теб!:)))

Природата красива,любими хора
прегръдка, усмивка нежна....поглед мил
и питаш се , защо ли някога .....тъжен си бил........
Благодаря, ти СЛЪНЧИЦЕ! Много прегръдки и усмивки от сърце!
цитирай
18. ivankalilova - Тух лъха на позитивизъм, приятно е. ...
28.10.2010 07:40
kasnaprolet9999 написа:
Тух лъха на позитивизъм, приятно е. Все пак като ходиш из полетосложи си високи обувки, защото има много змии и кърлежи :)))

Невенче, аз ще тичам.........и те ще се изплашат ........
Хубав ден!:):):)
цитирай
19. ivankalilova - че съм сред твоите приятели! )))...
28.10.2010 07:44
parasol написа:
че съм сред твоите приятели! )))

Удоволствието е изцяло мое,Слави! Благодаря !
ЩАСТЛИВА СЪМ, ЧЕ ТЕ ПОЗНАВАМ, МАКАР И ВИРТУАЛНО! :)))
цитирай
20. ivankalilova - Колко е хубаво да мога да ти пиша о...
28.10.2010 07:48
stela50 написа:
Колко е хубаво да мога да ти пиша отново и да те прегърна от сърце.
Хубав ден !

Привет мила приятелко!Чувството е взаимно! Сърдечна прегръдка и от мен !
Нищо, че навън вали, нека слънце грее в душите ни !
цитирай
21. ivankalilova - Привет и от мен, Ivankalilova! ...
28.10.2010 07:56
ckarlet написа:
Привет и от мен, Ivankalilova!
Човек не трябва да хаби от енергията си за медали или гласове, а да се зарежда от приятелство, любов и хубави мигове!
Прекрасна вечер ти желая и много положителни емоции!

Здравей, миличка !Благодаря, ти !Щаслива съм с такива приятели !
Желая ти хубав ден -нищо ,че вали
по своему, красиво е нали :)))
цитирай
22. ivankalilova - колко хубаво написано! Понякога са ...
28.10.2010 08:01
magnoliya написа:
колко хубаво написано! Понякога са нужни само няколко прости думички за да изразиш нещо много голямо и лично! Благодаря ти, лека и приятна вечер ти желая!

И аз ти благодаря, Раде, за твоето цветно , слънчево настроение!
Приказен да е денят ти-- като твоите цветя! Поздрави :)))
цитирай
23. mrazekoff - Колко добре казано,
28.10.2010 08:58
колко човешко и обикновенно е всичко това. Сутринта лочучих едно лично съобщение от съблогърка и на моята реплика, че съм от бедните тя мъдро отговори - ние всички сме бедни - имаме единствено себеси - останалота е суета....
Наистина в този ред на мисли - написаното от теб звучи толкова велика, защото вглеждайки себе си ти желаеш само едно - да си жива, а това е най-най-най-великото желание, което можем да имаме.
Желая ти прекрасно и спокойно да е в твоята душа!!!!
цитирай
24. ivankalilova - колко човешко и обикновенно е вс...
28.10.2010 09:13
mrazekoff написа:
колко човешко и обикновенно е всичко това. Сутринта лочучих едно лично съобщение от съблогърка и на моята реплика, че съм от бедните тя мъдро отговори - ние всички сме бедни - имаме единствено себеси - останалота е суета....
Наистина в този ред на мисли - написаното от теб звучи толкова велика, защото вглеждайки себе си ти желаеш само едно - да си жива, а това е най-най-най-великото желание, което можем да имаме.
Желая ти прекрасно и спокойно да е в твоята душа!!!!

От сърце благодаря ! Какво по- хубаво от това, да можеш сутрин да поздравиш новият ден с много обич, вяра и надежда......Наистина всичко друго е една делнична.....прозаична.... суета!!!
И нека бъде спокойно и прекрасно в душите ни !Поздрави!
цитирай
25. scarlety - Привет,Ваня!
28.10.2010 14:19
Радвам се да вляза в блога ти отново!Наистина минусите и грамотите са бели кахъри! Важното е да сме живи и здрави и да се радваме на малките неща! Прегръдки от мен!
цитирай
26. ivankalilova - Радвам се да вляза в блога ти отно...
29.10.2010 09:40
scarlety написа:
Радвам се да вляза в блога ти отново!Наистина минусите и грамотите са бели кахъри! Важното е да сме живи и здрави и да се радваме на малките неща! Прегръдки от мен!

И от мен сърдечни прегръдки !Благодаря за хубавите думи!
Много усмивки днес и хубави почивни дни !
цитирай
27. valben - Приеми една усмивка от Вал! :)
29.10.2010 10:14
Как само съжалявам, че рядко поглеждам при теб!
А то било много хубаво.
Поздравявам те!
цитирай
28. ivankalilova - Как само съжалявам, че рядко пог...
29.10.2010 10:18
valben написа:
Как само съжалявам, че рядко поглеждам при теб!
А то било много хубаво.
Поздравявам те!

Благодаря-- от сърце !Поздрави и усмивки и от мен!
цитирай
29. razkazvachka - Ние също сме щастливи -
29.10.2010 20:06
защото си жива и здрава
и си тук!:)))
цитирай
30. ivankalilova - защото си жива и здрава и си тук...
30.10.2010 09:51
razkazvachka написа:
защото си жива и здрава
и си тук!:)))

Благодаря , сладкодумничке!Прескачах локвите ....някъде там....и ми се стори,че ме забеляза.......Усмихнати почивни дни !:)))
цитирай
31. esen - Колко хубаво споделено щастие! ...
31.10.2010 00:14
Колко хубаво споделено щастие! Благодаря ти!
цитирай
32. ivankalilova - Колко хубаво споделено щастие! ...
31.10.2010 08:41
esen написа:
Колко хубаво споделено щастие! Благодаря ти!

Благодаря ти , Злате !Много се радвам, че си го усетила ........
Много слънчев и усмихнат ден ти желая!:)))
цитирай
33. priqtel12 - Добре дошла!
01.11.2010 00:11
Аз пък съм щастлива, че виждам, че си тук.
А стихотворението е чудесно.
Да, животът е прекрасен.
Поздрав за теб с един мой клип:
http://vbox7.com/play:ed0742ea
цитирай
34. ivankalilova - Благодаряти, приятелко мила !П...
01.11.2010 15:51
Благодаряти, приятелко мила !Прегръщам те с много, много обич!:)))))))
цитирай
35. divna8 - ЗДРАВЕЙ, ДОБРЕ ДОШЛА, ПРИЯТЕЛКО ...
01.11.2010 17:39
ЗДРАВЕЙ, ДОБРЕ ДОШЛА, ПРИЯТЕЛКО ВЪЛШЕБНА :):):)
ЗА МИНУСИТЕ И ПЛЮЦОВЕТЕ НЕ СЕ КАХЪРИ,
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕМ КЪДЕ ДА СЕ НАМЕРИМ,
ЗА ДА СПОДЕЛИМ УСМИВКИТЕ СИ :):):)
цитирай
36. ivankalilova - ЗДРАВЕЙ, ДОБРЕ ДОШЛА, ПРИЯТЕЛКО ...
02.11.2010 16:09
divna8 написа:
ЗДРАВЕЙ, ДОБРЕ ДОШЛА, ПРИЯТЕЛКО ВЪЛШЕБНА :):):)
ЗА МИНУСИТЕ И ПЛЮЦОВЕТЕ НЕ СЕ КАХЪРИ,
ВАЖНО Е ДА ЗНАЕМ КЪДЕ ДА СЕ НАМЕРИМ,
ЗА ДА СПОДЕЛИМ УСМИВКИТЕ СИ :):):)

ЗДРАВЕЙ СЛЪНЧЕВА ДИМА!БЛГОДАРЯ ЗА ХУБАВИТЕ ДУМИ !
КАКВО ПО ХУБАВО ОТ ТОВА УСМИВКИ НА ЛИЦАТА НИ ДА ИМА,
НИЩО, ЧЕ НА ВРАТИТЕ ЧУКА ЗИМА............:)))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3104294
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930