Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.11.2010 10:39 - Споделено.......от моят син.....Добротата ......
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12883 Коментари: 44 Гласове:
42

Последна промяна: 20.04.2012 17:16

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
        
  Събота е .Работният ден е приключил.
На път за вкъщи , реших да напазарувам.
В главата :........днешния ден.....софтуера...
нещо се дъни, шефа мрънка, а пък и
миналата седмица спуках гума и.....
резервната все още ме подпира на задната седалка .
На всичко то отгоре
трябва да пътувам до Мездра-
Ема ме чака с огромно нетърпение,
да си я прибера !
Готов съм с покуките и ето ме вече
част от бая пищна опашка.....
сякаш всички съседи ......
.са решили точно в този час да пазаруват!
Пред мен семейство роми,разпределят
семейният бюджет......
Тя: Да взех заплата! Платих сметките и....
останаха......150 лв.
Той: Ами ......това е ,с тях ще трябва да изкараме месеца !
Нещо ме стисна за гърлото , ....как с тези пари се живее...Погледнах стиснатия си юмрук...та аз толкова почти съм приготвил за пазаруването си в момента !
В този миг вече мислех как да им помогна- без да ги обидя- и ...реших:
ще изпусна една банкнота и ще им кажа ,
че е паднала от тях.
Поглеждам ...и какво да видя ....
техните продукти са вече пред касата:
бутилка водка, бутилка ракия...и една ....
готова млечна салата....
Представяш ли си мамо, даже нямаше хляб.......Стиснах здраво юмрука си ,
сякаш някой се мъчеше да ми вземе парите.....
и ...желанието ми да помогна , просто се изпари .......
Пътувайки , мислено те питах :
Мамо , платихте ли сметките, а после ,
как ще я карате ......И твоят отговор,който
винаги е готов: Добре сме , справя ме се !
Не ни мисли сине .....А вие .....по често ни довеждайте Ема, ако може.....
Тя е нашето универсално лекарство....."
Това е....... някой казваше, че децата са нашето огледало!
Огледах се , след 31 години.....и разбрах
не съм живяла напразно......
БЛАГОДАРЯ ТИ , СИНЕ !

 



Гласувай:
42



1. stela50 - Добро утро ,Ваня ...Чета и ...не мога да спра сълзите .
14.11.2010 10:53
Много близко до сърцето ми е споделеното от теб .Нали и аз имам същите подготвени думи .Права си скъпа ,наистина децата са нашето огледало ,вярно е.
И аз съм щастлива ,че мога да изрека същите думи за моите деца .
Поздрав за теб и прекрасния син ,който си отгледала .
Хубав неделен ден !
цитирай
2. ivankalilova - Много близко до сърцето ми е спод...
14.11.2010 11:06
stela50 написа:
Много близко до сърцето ми е споделеното от теб .Нали и аз имам същите подготвени думи .Права си скъпа ,наистина децата са нашето огледало ,вярно е.
И аз съм щастлива ,че мога да изрека същите думи за моите деца .
Поздрав за теб и прекрасния син ,който си отгледала .
Хубав неделен ден !


Добро утро , приятелко мила!Много ме впечатли вчерашният му разказ....
Вместо ,,Здравей", толкова емоционално разказваше, колко много е искал да помогне на тези хора...........огромното разочарование след видяното ......
За мен да си родител е призвание .........
Сърдечни поздрави и прегръдки , за теб и твоите деца !
Усмихнат неделен ден!
цитирай
3. ivana59 - Имаш най-голямото богатство!
14.11.2010 11:15
Имаш най-голямото богатство!
цитирай
4. ivankalilova - Имаш най-голямото богатство! ...
14.11.2010 11:19
ivana59 написа:
Имаш най-голямото богатство!

Благодаря ти, мила !Дай Бог всекиму такова богатство !
ХУБАВ НЕДЕЛЕН ДЕН! :)))
цитирай
5. ckarlet - Дано всяка майка да може да каже с ...
14.11.2010 12:50
Дано всяка майка да може да каже с гордост тези думи, Ivankalilova, за своите деца.
А относно парите и аз винаги съм си задавала подобни въпроси. Вярно, има хора които вземат мизерни заплати и как живеят? И на мен ми е ставало болно, когато видя някой да брои стотинките и да се откаже в последната минута, защото не му достигат. Но има и такива, които на първо място поставят алкохола, цигарите и т. н., а уж се замислят как да го изкарат месеца...Подобно на семейството роми, които са пазарували в магазина...
Беше ми приятно да прочета споделеното от теб! Поздрави и хубав ден на всички!
цитирай
6. priqtel12 - Поздрави, Ваня!
14.11.2010 13:02
Усмихвам се през сълзи заедно с теб и те поздравявам.....Заслужавал си е животът ти досега, а и занапред има какво да го осмисля.
Поздрави и хубав ден!
цитирай
7. ivankalilova - Дано всяка майка да може да каже с ...
14.11.2010 13:05
ckarlet написа:
Дано всяка майка да може да каже с гордост тези думи, Ivankalilova, за своите деца.
А относно парите и аз винаги съм си задавала подобни въпроси. Вярно, има хора които вземат мизерни заплати и как живеят? И на мен ми е ставало болно, когато видя някой да брои стотинките и да се откаже в последната минута, защото не му достигат. Но има и такива, които на първо място поставят алкохола, цигарите и т. н., а уж се замислят как да го изкарат месеца...Подобно на семейството роми, които са пазарували в магазина...
Беше ми приятно да прочета споделеното от теб! Поздрави и хубав ден на всички!

Благодаря, Skarlet!Много ме радват посещенията , коментарите ти!
Труден е животът, понякога.....мизерни заплати, изнервени хора......,
но замисляйки се , поглеждайки назад ..... следите , които сме оставили зад себе си.......колкото и трудно да ни е било .....просто си е струвало.......
И на теб от сърце желая много хубав неделен ден! :)))
цитирай
8. ivankalilova - Усмихвам се през сълзи заедно с теб и ...
14.11.2010 13:13
priqtel12 написа:
Усмихвам се през сълзи заедно с теб и те поздравявам.....Заслужавал си е животът ти досега, а и занапред има какво да го осмисля.
Поздрави и хубав ден!

Благодаряти, приятелко!Сигурна съм, че и твоята прекрасна дъщеря, не веднъж те е усмихвала през сълзи.....Децата -нашето най ценно богатство !
Да са живи и здрави и Бог да ги пази !
Поздрави и усмивки , с пожелание за слънчев неделен ден!
цитирай
9. naidobriq - Д на ромите какво им трябва.....
14.11.2010 13:32
Не че съм расистка....но ракията и салатата са на първо място,а после нямали ах те горките.....
А на вас ПОКЛОН за това че сте наслагали атрибути в ценностната система на детето си.Впечатлена съм.
Лек ден ви желая.
цитирай
10. ivankalilova - Не че съм расистка. . . . но ракията и ...
14.11.2010 13:41
naidobriq написа:
Не че съм расистка....но ракията и салатата са на първо място,а после нямали ах те горките.....
А на вас ПОКЛОН за това че сте наслагали атрибути в ценностната система на детето си.Впечатлена съм.
Лек ден ви желая.

Благодаря ти, Ани !Удоволствието е изцяло мое, че ме посети ,че коментира !
Надникнах в твоя блог, аз също съм впечатлена!
ЖЕЛАЯ ТИ ХУБАВ НЕДЕЛЕН ДЕН И УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА! :)))))
цитирай
11. pevetsa - Мамо, имаш син с Голямо сърце, сърце ...
14.11.2010 14:08
Мамо, имаш син с Голямо сърце, сърце което ще предаде на Ема, това което Мама е вложила в неговото сърце. БЛАГОСЛОВЕНИ ДА СТЕ, С ОБИЧ!
цитирай
12. ivankalilova - Мамо, имаш син с Голямо сърце, сърце ...
14.11.2010 14:12
pevetsa написа:
Мамо, имаш син с Голямо сърце, сърце което ще предаде на Ема, това което Мама е вложила в неговото сърце. БЛАГОСЛОВЕНИ ДА СТЕ, С ОБИЧ!

Благодаря ти, приятелю! Много здраве, щастие ,топлина и светлина и за твоето семейство !Прегръщам ви с много обич! :)))
цитирай
13. valben - Искам да ти кажа нещо топло!
14.11.2010 14:48
Ще ти напиша една част от едно стихотворение, надявам се да ти хареса!
"Пазя в сърцето си тебе
Пазя две думички само.
Признавам, днеска ще кажа:
Благодаря, обичам те, мамо!"
цитирай
14. анонимен - Ако сме много състрадателни, ще се намери кой да ни използва.
14.11.2010 15:09
Колко пари съм дал за болни деца, докато се усетя, че тия дето ходят с разни папки и тъжни физиономии всъщност са профисионални измамници. Човек се учи. Дано и синът ти бързо се научи, на кого да помага и на кого не.
цитирай
15. ivankalilova - Ще ти напиша една част от едно сти...
14.11.2010 15:10
valben написа:
Ще ти напиша една част от едно стихотворение, надявам се да ти хареса!
"Пазя в сърцето си тебе
Пазя две думички само.
Признавам, днеска ще кажа:
Благодаря, обичам те, мамо!"

Благодаря ти Вал! Наистина стопли душата ми !Тези думи биха стоплили душата на всяка майка ! И се сещам в момента : ,,Питат едно дете, което се е изгубило :
Коя е твоята майка? А то отговаря - Не знаете ли ?Моята майка е най- добрата майка на света"
Желая ти хубава неделна вечер и успешна нова седмица!
Поздрави и усмивки от мен! :)))
цитирай
16. ivankalilova - Колко пари съм дал за болни деца, ...
14.11.2010 15:21
kushel написа:
Колко пари съм дал за болни деца, докато се усетя, че тия дето ходят с разни папки и тъжни физиономии всъщност са профисионални измамници. Човек се учи. Дано и синът ти бързо се научи, на кого да помага и на кого не.

Да Kushel ! Солидарна съм с твоето мнение, подкрепям те напълно ! Дано се научи .........дано! Поздрави! :)))
цитирай
17. blagovestie - Добре си си свършила и си вършиш работата
14.11.2010 16:22
като Родител...
Прегръдки! :))
цитирай
18. ivankalilova - като Родител. . . Прегръдки! :))...
14.11.2010 16:35
blagovestie написа:
като Родител...
Прегръдки! :))

Благодаря, мила !Много усилия положих и все още полагам , старая се да бъда добър родител!
Поздрави и прегръдки и от мен! :)))
цитирай
19. scarlety - Хубав постинг,Ваня!
14.11.2010 17:32
Установила съм и аз същото,което и синът ти- че човек,който предпочита да си купи ракия,вместо хляб не е за оплакване и не заслужава милосърдие!
Поздрави на цялото семейство и на малката Ема!:)
цитирай
20. kleopatrasv - Гордей се със сина си и се радвай, че ...
14.11.2010 18:49
Гордей се със сина си и се радвай, че си го възпитала така!
Бъди щастлива с такова дете!
цитирай
21. magnoliya - Интересна тема!
14.11.2010 19:30
Стараем се да учим децата си на добро, на състрадание! Подобни разговори съм имала и с моите деца. Раздават се без да мислят дали този, който е отсреща не е мним бедняк. Радвам се за сина ти, радвам се и за теб! Лека вечер!
цитирай
22. erato7 - Радвай им се на твоите съкровища, ...
14.11.2010 19:38
Радвай им се на твоите съкровища, Ванюшка! Благословени бъдете!
цитирай
23. ivankalilova - Установила съм и аз същото, което и ...
14.11.2010 20:06
scarlety написа:
Установила съм и аз същото,което и синът ти- че човек,който предпочита да си купи ракия,вместо хляб не е за оплакване и не заслужава милосърдие!
Поздрави на цялото семейство и на малката Ема!:)

Благодаря Ади, от сърце , че се отби !Споделям твоето мнение!
Поздрави и прегръдки за теб, с пожелание за успешна и усмихната седмица!
цитирай
24. ivankalilova - Гордей се със сина си и се радвай, че ...
14.11.2010 20:12
kleopatrasv написа:
Гордей се със сина си и се радвай, че си го възпитала така!
Бъди щастлива с такова дете!

Благодаря, Клео! Сигурна съм, че всяка майка има повод да се гордее с децата си !
Хубава вечер! :)))
цитирай
25. ivankalilova - Стараем се да учим децата си на до...
14.11.2010 20:20
magnoliya написа:
Стараем се да учим децата си на добро, на състрадание! Подобни разговори съм имала и с моите деца. Раздават се без да мислят дали този, който е отсреща не е мним бедняк. Радвам се за сина ти, радвам се и за теб! Лека вечер!

Да, Раде .....стараем се ....Някой път може наистина да сбъркат, нима не сме го правили и самите ние , но надявам се да се научат.... да се раздават ....там където е необходимо! Благодаря ти , за споделената радост!
Желая ти, хубава вечер! :)))
цитирай
26. demidin - Трудно е да бъдеш добър човек, макар ...
14.11.2010 20:24
Трудно е да бъдеш добър човек,макар и конкуренцията да не е много голяма...
А ти си възпитала добър човек!
цитирай
27. ivankalilova - Радвай им се на твоите съкровища, ...
14.11.2010 20:36
erato7 написа:
Радвай им се на твоите съкровища, Ванюшка! Благословени бъдете!

Ех, слънчева приятелко, на фона на моето детство.......тези мои съкровища ,
са моят живот.....Много се старах да ги въпитам подобаващо......,
Да бъдат Човеци ....
И за миг не съм си и помислила, че дъщеря ми , не би постъпила по същия начин......
Прегръщам те с много обич и от сърце ти желая ползотворна нова седмица !
А на твоето съкровище много здраве и успехи в предстоящата сесия!
цитирай
28. ivankalilova - Трудно е да бъдеш добър човек, макар ...
14.11.2010 20:55
demidin написа:
Трудно е да бъдеш добър човек,макар и конкуренцията да не е много голяма...
А ти си възпитала добър човек!

Благодаря, Demidin! Много ме зарадва твоето посещение , ценното ти мнение.....Още веднъж, от сърце благодаря!
ХУБАВА ВЕЧЕР!
цитирай
29. monaliza121 - Късно е, но ще те поздравя и аз, Ваня! ...
14.11.2010 22:54
Късно е, но ще те поздравя и аз, Ваня!
За това, което си дала... и получила:)))
цитирай
30. razkazvachka - Поздрави за този текст!
15.11.2010 00:05
И за онова, което е под него - истинският живот!
цитирай
31. inel379 - Любов пулсираща!
15.11.2010 04:02
Огледални отражения, които правят ни щастливи -
те вдъхновяват ни, с тях чувстваме се ненапразно живи!:)
Лека нощ и лек сън!
цитирай
32. ivankalilova - Късно е, но ще те поздравя и аз, Ваня! ...
15.11.2010 10:14
monaliza121 написа:
Късно е, но ще те поздравя и аз, Ваня!
За това, което си дала... и получила:)))

Благодаря ти ,мила, не не е късно ......
Радвам се на твоите посещения и на топлите ти думи!
Желая ти , много сънчева и успешна нова седмица! :)))
цитирай
33. ivankalilova - И за онова, което е под него - исти...
15.11.2010 10:46
razkazvachka написа:
И за онова, което е под него - истинският живот!

Благодаря Сладкодумна!Да ......такъв е истинският живот!
Хубава седмица!:)))
цитирай
34. ivankalilova - Огледални отражения, които правят ...
15.11.2010 10:52
inel379 написа:
Огледални отражения, които правят ни щастливи -
те вдъхновяват ни, с тях чувстваме се ненапразно живи!:)
Лека нощ и лек сън!

Благодаря, за поетичния коментар!
Ех , мила, дай Бог всекиму такива огледални отражения!
Прегръщам те топло и от сърце ти желая успешна седмица! :)))
цитирай
35. ninaantonova - Да бъдеш добър човек се иска смелост и познаваме на самия себе си!
15.11.2010 10:52
Ти можеш да се гордееш с твоя син, а за внуците, без тях не можем, те са огледалото на нашите души. Не можем да върнем изпуснатото време, времето в което сме пропускали нещо от ежедневието на нашите деца, но сега пък имаме внуците и дори и за секунда гледаме да не изпуснем нещо, движение, дума, жест и т.н.
Хубав ден Ваня, хубаво си го написала. Поздрави! :)
цитирай
36. ivankalilova - Ти можеш да се гордееш с твоя син, а за ...
15.11.2010 11:35
ninaantonova написа:
Ти можеш да се гордееш с твоя син, а за внуците, без тях не можем, те са огледалото на нашите души. Не можем да върнем изпуснатото време, времето в което сме пропускали нещо от ежедневието на нашите деца, но сега пък имаме внуците и дори и за секунда гледаме да не изпуснем нещо, движение, дума, жест и т.н.
Хубав ден Ваня, хубаво си го написала. Поздрави! :)

Толкова си права, Нина !Да внуците.......неимоверно, ценно богатство !
Нашата ....поправителна житейска сесия!
Благодаря, за хубавите думи !
Слънчева и усмихната седмица!
цитирай
37. chinaware - О,
16.11.2010 10:11
Мене лично това ме разплака. Да са живи и здрави всички, които обичате и носят радост в живота ви !
цитирай
38. ivankalilova - Мила, усмихни се ! Ти имаш две с...
16.11.2010 10:45
Мила, усмихни се !
Ти имаш две съкровища , които сигурна съм много, много те радват !
Прегръщам ви и ви желая прекрасен ден! :)))
цитирай
39. veninski - Поздрави от Родопите, приятелко!
17.11.2010 06:18
Поздрави от Родопите, приятелко!
цитирай
40. ivankalilova - Поздрави от Родопите, приятелк...
17.11.2010 07:42
veninski написа:
Поздрави от Родопите, приятелко!

От сърце ти благодаря, приятелю!
Слънчеви и светли да са дните ти ! Скромен поздрав от Мездра!
цитирай
41. zaw12929 - Decaata
17.11.2010 17:40
Нашата гордост или срам... няма средно положение!
Поздравление за постинга!
цитирай
42. ivankalilova - Нашата гордост или срам. . . няма ...
18.11.2010 09:44
zaw12929 написа:
Нашата гордост или срам... няма средно положение!
Поздравление за постинга!

Да , приятелю.......напълно си прав !Благодаря ти , от сърце !
Хубав ден, изпълнен с мого усмивки !:)))
цитирай
43. zaw12929 - Споделянето е най човечната черта
20.11.2010 15:42
защото ни сближава... и очовечава....
За децата, това е натрупване на доброта в душата...
Добър пример ни давате, Благодаря!
цитирай
44. ivankalilova - защото ни сближава. . . и очовечава. ...
20.11.2010 16:34
zaw12929 написа:
защото ни сближава... и очовечава....
За децата, това е натрупване на доброта в душата...
Добър пример ни давате, Благодаря!

Твоето мнение е много ценно за мен Zaw12929 ! Благодаря ти , от сърце !
Хубави почивни дни!:))))))))))))))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3105274
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930