Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.01.2011 11:32 - ЕДНА КИТАЙСКА МЪДРОСТ С ПОЖЕЛАНИЯ ЗА УСПЕШНА И КЪСМЕТЛИЙСКА НОВА СЕДМИЦА.................
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 18405 Коментари: 26 Гласове:
56

Последна промяна: 09.01.2011 12:20

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                                                    
imageЕдна възрастна жена имала две големи делви, които носела на кобилица на врата си.

Едната делва имала пукнатина, а другата била идеална и винаги доставяла пълното количество вода.

В края на дългия път от извора до къщата, спуканата делва пристигала наполовина пълна.
Цели две години жената така доставяла вода до вкъщи – една делва и половина.
Разбира се, здравата делва била горда със своята цялост.
Бедната спукана делва била засрамена от своята непълноценност и се чувствала отчаяна, че правела само наполовина от това, което се очаквало от нея.
След тези две години на служба, спуканата делва казала на жената:

“Срамувам се от себе си, защото през пукнатината ми изтича вода по целия път обратно до твоя дом.”

Възрастната жена се усмихнала: “Забелязала ли си, че има цветя от твоята страна на пътеката, но не и от другата страна на кобилицата, където е другата делва?”

Това е защото, знаейки за тази пукнатина, аз засадих цветни семена от твоята страна на пътеката и всеки ден, когато се връщаме от извора – ти ги поливаш.
За тези две години аз берях тези красиви цветя и украсявах масата вкъщи.
Без да си това, което си, до сега нямаше да имам тази украса вкъщи. "
  Всеки от нас си има своята уникална пукнатина …

Но именно недостатъците и пукнатините, които имаме правят живота ни заедно така интересен и възнаграден.

Просто трябва да възприемеш всеки човек такъв какъвто е и да търсиш доброто в него.

На всички мои чудати приятели – пожелавам приятен ден и помнете да помиришете цветята от вашата страна на пътеката...

kитайска мъдраст
  image





Гласувай:
57



1. sande - Красиво и мъдро. И поетично ...
09.01.2011 12:26
Хареса ми притчата и хубаво си я разказала, сдържано и изискано, с финес.
Благодаря ти, Поетесо. Неделният ден има нужда от една възвишена дума!

Жив да си ми, хубав недостатък! - така казва един мой приятел, поет.
цитирай
2. kometapg - Благодаря ти за тази чудесна при...
09.01.2011 12:35
Благодаря ти за тази чудесна притча! Тя е една от любимите ми! Нека седмицата да е светла и успешна за всички!:)
цитирай
3. ivankalilova - Хареса ми притчата и хубаво си я р...
09.01.2011 13:02
sande написа:
Хареса ми притчата и хубаво си я разказала, сдържано и изскано, с фнес.
Благодаря ти, Поетесо. Неделният ден има нужда от една възвишена дума!

Жив да си ми, хубав недостатък! - така казва един мой приятел, поет.

Да...... всеки от нас си има своята уникална пукнатина .......
Много успешна и ползотворна седмица!
Поздрави!
цитирай
4. ivankalilova - Благодаря ти за тази чудесна при...
09.01.2011 13:07
kometapg написа:
Благодаря ти за тази чудесна притча! Тя е една от любимите ми! Нека седмицата да е светла и успешна за всички!:)

И аз ти благодаря, Светле !Наистина недостатъците и пукнатините, които имаме правят живота ни заедно така интересен и възнаграден.
Много усмихната и успешна нова седмица!:)))

цитирай
5. ckarlet - Мъдра притча, Ivankalilova! Ху...
09.01.2011 13:25
Мъдра притча, Ivankalilova! Хубаво е, че ни я припомни!
Поздрави!
цитирай
6. ivankalilova - Мъдра притча, Ivankalilova! Ху...
09.01.2011 13:32
ckarlet написа:
Мъдра притча, Ivankalilova! Хубаво е, че ни я припомни!
Поздрави!

Благодаря,Ckarlet!Винаги има какво да научим от тях Никой не е толкова мъдър, че да няма какво да научи от природата
Хубава и успешна да е и твоята седмица:)))
цитирай
7. monaliza121 - Обичам цветята.:))
09.01.2011 14:23
Обичам цветята.:))
цитирай
8. ivankalilova - Обичам цветята. :)) Mного се р...
09.01.2011 14:35
monaliza121 написа:
Обичам цветята.:))

Mного се радвам и вероятно се грижиш за тях с много обич!
Слънчева и многоцветна нова седмица! Поздрави! :)))
цитирай
9. naidobriq - Мъдрост мъдрост струи...
09.01.2011 15:37
Много е хубава притчата мила Ваня..Благодаря ти прочетох я с голямо удоволствие..
Поздрави и прегръдки,с пожелание за спокоен ден миличка..
цитирай
10. ivankalilova - Много е хубава притчата мила Ваня. . ...
09.01.2011 17:56
naidobriq написа:
Много е хубава притчата мила Ваня..Благодаря ти прочетох я с голямо удоволствие..
Поздрави и прегръдки,с пожелание за спокоен ден миличка..

Благодаря, Ани!Радвам се,че ти е харесала!Стопляш душата ми с хубавите думи !Радвам се от сърце на посещенията ти !Желая ти хубава вечер и много, много успешна седмица!
Поздрави , прегръдки и много целувки от мен!:)))
цитирай
11. alhimik1 - Всеки от нас си има своята уникална пукнатина …!!!!
09.01.2011 18:00
Много ми допадна тази източна мъдрост...и ти благодаря.

Честит имен ден, на патерица!;)

Здраве и късмет ти желая!
цитирай
12. stela50 - Харесвам тази притча ,приятелко ...
09.01.2011 18:11
Благодаря ти ,че ни я спомни .С удоволствие я прочетох на твоята страничка .
Хубава вечер и лека нова седмица ,Ваня !
цитирай
13. megg - Добре , че си имаме своите странности!
09.01.2011 18:41
И светът ни е чудна градина. ( Въпреки всичко! )
Поздрави, Ваня, че ни припомни мъдрата притча!
Много приятелски усмивки от мен! :)))
цитирай
14. erato7 - Усмихната седмица, Ванюшка! ...
10.01.2011 08:41
Усмихната седмица, Ванюшка!
Благодаря ти, че ми припомни тази притча!
цитирай
15. ivankalilova - Много ми допадна тази източна мъ...
10.01.2011 09:55
alhimik1 написа:
Много ми допадна тази източна мъдрост...и ти благодаря.

Честит имен ден, на патерица!;)

Здраве и късмет ти желая!

Радвам се и благодаря!Нека здравето и късмета са твои постоянни спътници!
СЛЪНЧЕВА И УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА! :)))
цитирай
16. ivankalilova - Благодаря ти, че ни я спомни. С уд...
10.01.2011 09:59
stela50 написа:
Благодаря ти ,че ни я спомни .С удоволствие я прочетох на твоята страничка .
Хубава вечер и лека нова седмица ,Ваня !

Аз с удоволствие си я чета и много ми харесва , и .......... си позволих да я споделя с всички........И на теб, мила приятелко ти желая еда много успешна нова седмица!
Прегръдки и усмивки от мен!:)))
цитирай
17. ivankalilova - И светът ни е чудна градина. ( Въп...
10.01.2011 10:02
megg написа:
И светът ни е чудна градина. ( Въпреки всичко! )
Поздрави, Ваня, че ни припомни мъдрата притча!
Много приятелски усмивки от мен! :)))

Наистина е така , миличка и точно това прави живота ни заедно така интересен .......
Желая ти новата седмица да е изпълнена с прекрасни емоции!
Топли приятелски прегръдки!:)))
цитирай
18. ivankalilova - Усмихната седмица, Ванюшка! ...
10.01.2011 10:05
erato7 написа:
Усмихната седмица, Ванюшка!
Благодаря ти, че ми припомни тази притча!

Благодаря ти ,Слънчево момиче!
Много усмивки , успехи и късмет през ховата седмица!
Прегръщам те с много обич!:)))
цитирай
19. inel379 - Чудни аромати се носят наоколо!:)
10.01.2011 21:21
Боже, колко много цветя!
Кой ли ги полива!:)
Благодаря за този избор!
Мъдрост и позитивизъм в едно!
Хубава седмица, мила!:)
цитирай
20. zvezdichka - И аз обичам
10.01.2011 22:59
тази притча и ти благодаря, че я сподели с нас!
Обичам всичко, което търси да провокира доброто в човек и търсейки да го изведе от забития му в земята поглед иска да му покаже колко красиво е небето и да отправи погледа си нагоре, как уханно омайват цветята и да извърне погледа си встрани :).
Бъди като цветята, за които се беше погрижила тази жена - цвете, което блести със своята доброта и красота Ванче!
цитирай
21. razkazvachka - Тази приказка не я знаех:
11.01.2011 11:32
огромно удоволствие е:)))

Цветен да е пътят ти.
цитирай
22. moegs - И аз не я знаех
12.01.2011 08:31
Благодаря че я сподели с нас.
Приятна седмица макар и със закъснение. :-)))

цитирай
23. priqtel12 - Прекрасна е тази притча.
14.01.2011 21:54
Утвърждава уникалността на всеки от нас!
цитирай
24. lotos16 - Хубава седмица, Ваня!
16.01.2011 22:14
Пак идва нова седмица. Спорна да ти е!
Притчата съм я чела, но си я припомних с удоволствие.
цитирай
25. compassion - Много ми харесаха думите ти.
23.02.2011 22:34
"Просто трябва да възприемеш всеки човек такъв какъвто е и да търсиш доброто в него." Когато се поклониш пред божественото във всеки се казва NAMASTE!
http://www.youtube.com/watch?v=YcgNJ7cgDVs&feature=related

цитирай
26. hel - Приятно ми беше да си припомня тази ...
24.02.2011 00:31
Приятно ми беше да си припомня тази притча.
Бъди уникална и успешна!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3104923
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930