Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.07.2011 17:40 - И....В МИГ ...ЗАВАЛЯ.......
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 10391 Коментари: 29 Гласове:
35

Последна промяна: 18.07.2011 09:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
image
 И.....В МИГ  ...... ЗАВАЛЯ.......
ТОЗИ ДЪЖД ПРЕКРАСЕН, 
ТАКА МЕЧТАН.... 

Аз поисках и дъжд заваля!
 Не ме гледай с укор в очите.
 Да...... аз обичам дъжда,
 той единствен скрива сълзите!
 Той единствен разпъжда със звън,
 всички които го мразят
 и остава на стража отвън
 чисти локви от калта да ни пазят.
 Той единствен събужда цветята
 и разнася навред аромата,
 той единствен рисува дъга
 и извиква в миг тишината.
 Аз поисках и дъжд заваля.
 Не ме гледай с укор в очите!
 Аз обичам дъжда,
 той единствен измива сълзите.

  
  image
image
НАДЯВАМ СЕ ТОЗИ ДЪЖД ДА Е ПРЕЧИСТИЛ....ТЪЖНИТЕ МИСЛИ В ДУШИТЕ ВИ...
И НЕКА РАДОСТ, ТОПЛИНА И ОБИЧ
ДА ПРЕЛИВА ВЪВ ВАШИТЕ СЪРЦА!


image

image
 НА ВСИЧКИ ВАС ,СЪБЛОГЪРИ, УСПЕШНА НОВА СЕДМИЦА,
И ДАНО ВИ ВЪРВИ ......ПО ВОДА ...
image







Гласувай:
35



1. ivankalilova - царевицата. . сега ми остана да с...
17.07.2011 18:33
nikstan написа:
царевицата ..сега ми остана да слушам само песента за топлият дъж като утеха...:(((

О, наистина съжалявам!Тук при нас също валя, но беше ситен и за много кратко време!
Поне малко разхлади , нали !
Хубава вечер!:)))
цитирай
2. feq - Ох, при нас не вали... Пратете ни малко дъждец, моля!
17.07.2011 18:44
Може прохлада и малко ветрец...
:*
фея
цитирай
3. pisatelkata - ПРЕКРАСНИ СНИМКИ СИ НАПРАВИЛА!
17.07.2011 19:06
ПРЕКРАСНИ СНИМКИ СИ НАПРАВИЛА!
цитирай
4. scarlety - Ванче,
17.07.2011 19:08
тук на морето нямаме и едно облаче и слънцето пече,та се къса:) Беше много горещ ден:) Но плажа за днес приключи и разрешавам на дъжда да идва;)) Твоят постинг маалко ме поразхлади:)
Успешна и прохладна седмица и на теб!:)Прегръдки!
цитирай
5. stela50 - При нас градушката беше по-дребна ,но пороят невероятен ...
17.07.2011 19:08
Улиците приличаха на пълноводна река до преди два часа .
Силната буря и дъждът стелеха плътни завеси пред очите .
Сега е тихо и спокойно ,само малко по-прохладно ,въпреки бързите изпарения .
Но дъждът наистина пречиства душата , миличка ...и аз го обичам .
Хубави снимки и красиви думи . Благодаря ,приятелко !
цитирай
6. mt46 - Здравей, Ваня!
17.07.2011 19:12
Дъждът дойде и при мен... И продължава... Нека да вали, нали!... :))
цитирай
7. bven - Дъждът пречиства и после въздухът е свеж...
17.07.2011 20:03
В Пловдив два пъти падна градушка днес - какво е станало с полето, нямам представа. И сега вече вали леко, като за снимка :)
Хубава вечер, Ваня!:)))
цитирай
8. ivankalilova - Може прохлада и малко ветрец. . . ...
18.07.2011 07:48
feq написа:
Може прохлада и малко ветрец...
:*
фея

Привет прекрасна Феичка!Още снощи помолих облачетата ...към теб да тръгнат....
Дали са чули моите молби не зная, но пак ще се помоля....и дано завали....
Приятен ден и успешна нова седмица!:)))
цитирай
9. ivankalilova - ПРЕКРАСНИ СНИМКИ СИ НАПРАВИЛА!...
18.07.2011 07:49
pisatelkata написа:
ПРЕКРАСНИ СНИМКИ СИ НАПРАВИЛА!

Благодаря, Ели , много се радвам, че ти харесаха.....
Хубава седмица!:)))
цитирай
10. megg - Да ни върви по вода!
18.07.2011 08:06
Дано, мила Ваня! Чудесни снимки!
А пък при нас не валя, не се и кани. А няма да е лошо един юлски дъжд да поизкъпе
дните - събрали толкова жега!
Хубава седмица! :)))
цитирай
11. vostroto - :)Иванке
18.07.2011 09:06
Наистина - не е случайно това пожелание - "Да ти върви по вода!"
Хубава , и успешна седмица и на теб!:)
цитирай
12. ivankalilova - Улиците приличаха на пълноводна ...
18.07.2011 09:19
stela50 написа:
Улиците приличаха на пълноводна река до преди два часа .
Силната буря и дъждът стелеха плътни завеси пред очите .
Сега е тихо и спокойно ,само малко по-прохладно ,въпреки бързите изпарения .
Но дъждът наистина пречиства душата , миличка ...и аз го обичам .
Хубави снимки и красиви думи . Благодаря ,приятелко !

Този дъжд.....надявах се, молих се и вярвах, че ще го има........
Толкова много работа, го очакваше в моята душа .......и той се справи и този път ....прекрасно, за което от сърце му благодаря!
И НА ТЕБ ОТ СЪРЦЕ ПОЖЕЛАВАМ НАЙ ПРЕКРАСНИЯ ДЪЖД........
МНОГО КЪСМЕТ И УСПЕХИ ТИ ЖЕЛАЯ , МИЛИЧКА И ТЕ ПРЕГРЪЩАМ С МНОГО ОБИЧ!:)))

цитирай
13. ivankalilova - Дъждът дойде и при мен. . . И продъ...
18.07.2011 09:57
mt46 написа:
Дъждът дойде и при мен... И продължава... Нека да вали, нали!... :))

Oт сърце се радвам, Марин!Прекрасен беше....нали...
Хубава седмица!:)))
цитирай
14. ivankalilova - В Пловдив два пъти падна градушка ...
18.07.2011 09:59
bven написа:
В Пловдив два пъти падна градушка днес - какво е станало с полето, нямам представа. И сега вече вали леко, като за снимка :)
Хубава вечер, Ваня!:)))

Съжалявам за градушката....., дано няма много поражения.....
Много усмивки и късмет! Поздрави !:)))
цитирай
15. ivankalilova - Дано, мила Ваня! Чудесни снимки...
18.07.2011 10:06
megg написа:
Дано, мила Ваня! Чудесни снимки!
А пък при нас не валя, не се и кани. А няма да е лошо един юлски дъжд да поизкъпе
дните - събрали толкова жега!
Хубава седмица! :)))

От сърце благодаря ,Мег, че се отби!
Ще се моля и при вас да завали .....
дъждът ...прекрасно нещо е нали.....
Много успехи и усмивки :)))
цитирай
16. ivankalilova - Наистина - не е случайно това пож...
18.07.2011 10:10
vostroto написа:
Наистина - не е случайно това пожелание - "Да ти върви по вода!"
Хубава , и успешна седмица и на теб!:)

Сигурна съм, приятелю!Благодаря, за присъствието, правиш ме щастлива!
Желая ти много, много поводи за усмивки !:)))
цитирай
17. ivankalilova - тук на морето нямаме и едно облаче и ...
18.07.2011 10:13
scarlety написа:
тук на морето нямаме и едно облаче и слънцето пече,та се къса:) Беше много горещ ден:) Но плажа за днес приключи и разрешавам на дъжда да идва;)) Твоят постинг маалко ме поразхлади:)
Успешна и прохладна седмица и на теб!:)Прегръдки!

Ех , миличка Ади......но пък морето ....прекрасна разхлада,
но дано има ....и дъждец, но ако не ......
отново се върни и снимките...погледни......
Прекрасна нова седмица...и дано да завали.....:)))
цитирай
18. feq - При нас не валя и капка дъждец, имаше ...
18.07.2011 11:16
При нас не валя и капка дъждец, имаше прашна буря, но вятърко ни донесе и свеж въздух от Запад... днес жегата ще бъде по-поносима.
Благодаря за прохладата, която ми прати по вятърко, Ваня!

Време е за СВОБОДА!
:*фея
цитирай
19. ivankalilova - При нас не валя и капка дъждец, имаше ...
18.07.2011 11:20
feq написа:
При нас не валя и капка дъждец, имаше прашна буря, но вятърко ни донесе и свеж въздух от Запад... днес жегата ще бъде по-поносима.
Благодаря за прохладата, която ми прати по вятърко, Ваня!

Време е за СВОБОДА!
:*фея

За мен бе истинско удоволствие, Приказна Феичке!
Ще продължавам да се моля на облачетата да намерят пътя към теб.......и да ви дарят с този вълебен благодат!:)
Поздрави и прегръдки ,топли от мен!:)))
цитирай
20. priqtel12 - ДА БЪДЕ, ВАНЯ!
18.07.2011 11:59
Много усмихнати дни и за теб!
цитирай
21. troia - Стихчето
18.07.2011 12:50
ти много ми хареса. Поздрави!
цитирай
22. ivankalilova - Много усмихнати дни и за теб! Б...
18.07.2011 16:24
priqtel12 написа:
Много усмихнати дни и за теб!

Благодаря, приятелко!Хубава седмица!:)))
цитирай
23. ivankalilova - ти много ми хареса. Поздрави! ...
18.07.2011 16:25
troia написа:
ти много ми хареса. Поздрави!

Благодаря, мила!Радвам се, че беше тук !
Много усмивки и късмет!:)))
цитирай
24. sande - Поздравления, Ваня, за постинга, от който вее свежест, прохлада и настроение ...
18.07.2011 16:51
А нас, тук в Пастух, ни отмина. За хубаво или за лошо.

Макар, че аз обичам много лошото време, бурите, светкавиците, бълбукащите улуци ...

Без градушката, разбира се.

Ще дойде дъждът и при нас.

С най-добри пожелания!
цитирай
25. ivankalilova - А нас, тук в Пастух, ни отмина. За ...
18.07.2011 17:15
sande написа:
А нас, тук в Пастух, ни отмина. За хубаво или за лошо.

Макар, че аз обичам много лошото време, бурите, светкавиците, бълбукащите улуци ...

Без градушката, разбира се.

Ще дойде дъждът и при нас.

С най-добри пожелания!

Радвам се , Саше , че се отби и се поразхлади !За мен бе истинско удоволствие,бладодаря ти!
Дъждът......ще дойде и при вас, повярвай!Дай Бог само да нама градушки......
Желая ти хубава седмица!:)))
цитирай
26. ckarlet - И на теб, Ваня, желая прекрасна с...
18.07.2011 18:22
И на теб, Ваня, желая прекрасна седмица!
Да е по вода:)
Поздрави!
цитирай
27. ivankalilova - И на теб, Ваня, желая прекрасна с...
18.07.2011 18:30
ckarlet написа:
И на теб, Ваня, желая прекрасна седмица!
Да е по вода:)
Поздрави!

Благодаря, мила! Нека да е лято .....и горещо , и прохладно !
Много усмивки и прегръдки!:)))
цитирай
28. ognena71 - Прекрасен постинг! Красиви с...
18.07.2011 22:51
Прекрасен постинг!
Красиви снимки мила. Поздравления!
цитирай
29. kometapg - Хубава и слънчева седмица! А и да ...
19.07.2011 01:27
Хубава и слънчева седмица! А и да вали нека след дъжда да грейне дъга! Поздрави!:)
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3105566
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930