Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.07.2011 06:06 - ДА СИ СПОМНИМ ЗА ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ....................
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 19458 Коментари: 57 Гласове:
46

Последна промяна: 25.07.2011 07:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

        "Хубавите песни, за разлика от хубавите хора, живеят дълго.
Защото хубавите хора винаги се вълнуват, живеят с много нерви,
умират рано. Да, за съжаление, и така става, а песента-
хубавата песен - може да продължи живота!"
                                                                           Владимир Висоцки



image

АЗ ВСЯКО ЛЮБОПИТСТВО ЩЕ СПЕСТЯ,

ВЪПРОСИТЕ ВИ НЯМА ДА ОТМИНА.

ЖЕНА МИ Е ОТ ФРАНЦИЯ, НО ТЯ

Е ПО ПРОИЗХОЖДЕНИЕ РУСКИНЯ!



АЗ ОТГОВОРИ ИСКРЕНИ ЩЕ ДАМ,

ЩЕ БЪДА ПРЯМ КАТО В ИЗПОВЕДАЛНА!

В ТЕФТЕРИТЕ ВИ КАПЕ СЛЮНКА - ЗНАМ,

ЩЕ ПИТАТЕ СЕГА ЗА МОЙТА СПАЛНЯ...



ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ



НОЛЬ СЕМЬ

http://vbox7.com/play:96a51238



image

И АЗ ПРЕЗРЯХ НАСИЛИЕТО.АЗ -

ПРИНЦ ХАМЛЕТ - ПЛЮХ НА ДАТСКАТА КОРОНА.

НО В ТЯХНИТЕ ОЧИ БЯХ ЛУД ЗА ВЛАСТ -

УБИВАХ ПРЕТЕНДЕНТИТЕ ЗА ТРОНА



ПРОЗРЕНИЕТО Е БОЛЕЗНЕН ВИК.

СМЪРТТА Е В НАС. И НИЕ С ВСИЧКИ СИЛИ

ПРИПЛИТАМЕ ЗА ОТГОВОР ЕЗИК,

БЕЗ НУЖНИЯ ВЪПРОС ДА СМЕ ОТКРИЛИimage



ВЛАДИМИР ВИСОЦКИ



ПЕСНЯ О ГОРАХ

http://vbox7.com/play:2e61453c



Владимир Висоцки



Роден :25 януари 1938 Москва, Русия

Починал: 25 юли 1980 Москва, Русия



Владимир Семьонович Висоцки е руски поет, певец, театрален и филмов актьор и писател. Той е един от най-известните бардове в Съветския съюз. Написал е около 700 песни и стихотворения, изиграл е 30 филмови роли, изнасял е концерти по цяла Русия и на много места по света (включително и в България). Въпреки че съветското правителство го признава като актьор, неговите песни остават официално непризнати. Много от тях засягат забранени по това време в СССР теми. След женитбата си за Марина Влади (и за двамата това е трети брак) има възможност да напуска родната си страна и да пътува най-вече до Франция и САЩ. От втория си брак с Людмила Абрамова има двама сина - Аркади (роден 1962) и Никита (роден 1964).

Официалната версия за смъртта на Висоцки е сърдечен удар. Това се случва на 25 юли 1980 година, но по-вероятно е смъртта му да е вследствие на злоупотреба с алкохол и наркотици. Висоцки умира, когато в Москва се провеждат бойкотираните летни олимпийски игри. Съветската преса не съобщава за неговата смърт с изключение на вестник "Вечерна Москва", и то три дни по-късно. Въпреки това новината достига до всички краища на Русия и до чужбина. Западните станции, като "Гласът на Америка", свирят негови песни, а пред театър "Таганка", където е работил, се стича огромна тълпа от хора. В деня на погребението му хора има дори по покривите на съседните сгради.

След смъртта му други руски бардове като Булат Окуджава и Юри Визбор пишат песни за него. Марина Влади написва книга за него. Има и астероид, който е кръстен на Владимир Висоцки. През 1986 година посмъртно му бива дадено званието заслужил артист, а през 1987 година излизат игрален и документален филм за него.

image

image
КАКВАТО И ДА Е ИСТИНАТА ЗА НЕГОВАТА   СМЪРТ ...

ТОЙ ЖИВЕЕ И ЩЕ ЖИВЕЕ В НАШИТЕ СЪРЦА! 

НЕГОВИТЕ ПЕСНИ СА ЧАСТ ОТ МОЯ ЖИВОТ..........

ПОКЛОН ПРЕД СВЕТЛАТА МУ ПАМЕТ!

 











Гласувай:
46



1. comfy - Добро утро, Ваня!!
25.07.2011 06:27
Чудесен постинг!!

А за Володя Висоцки - мир на праха му! Той ще живее винаги с творчеството си...

Хубав ден!*

к.к.
цитирай
2. анонимен - pipinana
25.07.2011 07:08
Moje da se pospori po 4ast ot vaprosite
цитирай
3. mt46 - Поздрав, Ваня!
25.07.2011 07:16
Висоцки е високо!...
цитирай
4. ivankalilova - Чудесен постинг!!А за Володя ...
25.07.2011 07:53
comfy написа:
Чудесен постинг!!

А за Володя Висоцки - мир на праха му! Той ще живее винаги с творчеството си...

Хубав ден!*


к.к.


От сърце, ти благодаря!
,,Поетът в своя стих е обещал
преди да си отиде да ни каже –
не всичко в този свят е суета!
Недей го гледа сякаш е прокажен.''

Желая ти прекрасна седмица, с много усмивки, прохлада и чудесно настроение!:)))
цитирай
5. ivankalilova - Moje da se pospori po 4ast ot vapr...
25.07.2011 08:09
анонимен написа:
Moje da se pospori po 4ast ot vaprosite

:)))))))))))))))))))))))
цитирай
6. ivankalilova - Висоцки е високо!. . . Благодаря, ...
25.07.2011 08:14
mt46 написа:
Висоцки е високо!...

Благодаря , Марин! Той .............го заслужава!
Хубава седмица!:)))
цитирай
7. ivankalilova - Всегда будут хорошие песни! В...
25.07.2011 08:29
teller1 написа:
Всегда будут хорошие песни!
Всегда будут достойные люди!
И пусть будут!!!)))))))

ПУСТЬ БУДУТ!:):):)
цитирай
8. ckarlet - Володя Висоцки остави на поколе...
25.07.2011 09:04
Володя Висоцки остави на поколенията творчество, което ще се помни завинаги!
Поклон пред светлата му памет!

цитирай
9. naidobriq - Добро утро Ваничка..:)
25.07.2011 09:06
Владимир Висоцки винаги е бил сред фаворитите ми.
Чудесен постинг приятелко.
Много щастлива и спорна седмица ти желая.Прегръщам те..:))
цитирай
10. анонимен - Обичам Висоцки! Благодаря за този постинг!
25.07.2011 09:11
..."а песента-
хубавата песен - може да продължи живота!"
Владимир Висоцки

цитирай
11. ivanna4ev - Добро утро, Ваня!Направила си да ...
25.07.2011 09:25
Добро утро,Ваня!Направила си да започне хубаво седмицата,ако и повода да е малко тъжен.Усмихнато да ти е и на теб! :)
цитирай
12. ivankalilova - Володя Висоцки остави на поколе...
25.07.2011 09:27
ckarlet написа:
Володя Висоцки остави на поколенията творчество, което ще се помни завинаги!
Поклон пред светлата му памет!


Благодаря, Скарлетче!Радвам се , да те,, зърна'' тук!
Висоцки......нима е възмозно да се забрави подобно нещо......
,,,Аз мразя разговори полусмели,
полунеща да шепнат с полуглас.
Аз ненавиждам в гръб когато стрелят,
когато в упор стрелят - мразя аз.'''
Слънчева , усмихната и прохладна нова седмица!:)))
цитирай
13. ivankalilova - Владимир Висоцки винаги е бил сред ...
25.07.2011 09:39
naidobriq написа:
Владимир Висоцки винаги е бил сред фаворитите ми.
Чудесен постинг приятелко.
Много щастлива и спорна седмица ти желая.Прегръщам те..:))

Ани , много се радвам...........
Благодаря, приятелко , щастлива съм , че ти хареса......
Прекрасна седмица и за теб!:)))
цитирай
14. ivankalilova - . . . "а песента- хубавата ...
25.07.2011 09:47
анонимен написа:
..."а песента-
хубавата песен - може да продължи живота!"
Владимир Висоцки


Висоцки......Един сам човек, с една китара, се изправи срещу света, срещу живота, срещу злото. Разбира се, не оцеля. Но поне опита, в този безумен полет над кукувичето гнездо.
Благодаря, че се отбихте и коментирахте! ЗА МЕН БЕ УДОВОЛСТВИЕ!
ПОЗДРАВИ И ПОЖЕЛАНИЯ ЗА ХУБАВ ДЕН!:)))
цитирай
15. ivankalilova - Добро утро, Ваня!Направила си да ...
25.07.2011 09:55
ivanna4ev написа:
Добро утро,Ваня!Направила си да започне хубаво седмицата,ако и повода да е малко тъжен.Усмихнато да ти е и на теб! :)

Добро утро, Ванка!
Наистина тъжен повод.........но струва ми се днешните младежи не могат да разберат какво представляваше явлението Висоцки. Вселената Висоцки, както обичат да се изразяват французите. Беше златното време на поетите с китара. Той изрази своето поколение и своето време така, както Джон Ленън в Англия и Боб Дилън в Щатите.
И защо не ние, нашето поколение да им напомним, да им разкажем кой бе ...ВИСОЦКИ......Неговите песни закачливи, лирични, иронични, с годините в тях се натрупваше майсторство и дълбочина, просмукваше се болка, рязкост, дори отчаяние. Една енциклопедична комедия, едновременно божествена и човешка, от характери, случки, афоризми и реалии.Да.....това бе той......
ПОКЛОН ПРЕД СВЕТЛАТА МУ ПАМЕТ!
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ, ПРИЯТЕЛЮ!:)))
цитирай
16. vostroto - :)Иванке
25.07.2011 10:14
Висоцки е незабравим!
Поздрави!
(не знам от какво е, но много трудно се чете в постинга - всичко излиза почти в черно)
цитирай
17. ivankalilova - Висоцки е незабравим! Поздра...
25.07.2011 10:25
vostroto написа:
Висоцки е незабравим!
Поздрави!
(не знам от какво е, но много трудно се чете в постинга - всичко излиза почти в черно)

Привет Лъки!Те , неговите песни напомнят, че изкуството е не само върховно удоволствие, но и върховно усилие, изпитание. Дори страдание. То е смелост пред бездната на истината. За да имаш право да кажеш: "Жжет нас память и мучает совесть / У того, у кого она есть".
Много съжалявам за трудностите, но при мен ....всичко е на ред .....върху бял фон.....чете се мн. добре .
Желая ти хубава седмица!:)))
цитирай
18. katan - Поздрави за постинга, Ваня! Висоцки е незабравим! Поклон!
25.07.2011 11:39
Бях на работа, когато съобщиха за кончината му /няколко дни след това/.
Останах окаменяла и невярваща!
Сълзите дойдоха след това.

Непримиримият, неукротимият, незабравимият ...

Полетът му беше прекъснат още в далечната 1980-та, когато беше само на 42 ...
Но за Висоцки не обичам да си спомням с тъга. За него винаги мисля като за вечно жив, който е сред нас и съпреживява с нас всички трудности и радости.
За поколенията може би ще останат не само хрипливият му баритон и неизменната китара - ще останат астероида на негово име, паметни плочи, барелефи, юбилейни монети, надгробния паметник на Ваганковското гробище...
Но аз нас - неговите съвременници - Висоцки си остава любимият бунтар с китара и "охрипший" баритон, икона на нашето време, светъл празник и настръхнал делник, една епоха, която сигурно ще се помни вечно.
Любимата ми негова песен, която е и мое кредо е - "Я не люблю" .
цитирай
19. hristo27 - Един страхотен певец и мъж! Браво ...
25.07.2011 12:37
Един страхотен певец и мъж!
Браво за избора!
цитирай
20. dushka - "Кони привередливые" ...
25.07.2011 13:11
"Кони привередливые" ми е любима.
цитирай
21. ivankalilova - Бях на работа, когато съобщиха за ...
25.07.2011 13:34
katan написа:
Бях на работа, когато съобщиха за кончината му /няколко дни след това/.
Останах окаменяла и невярваща!
Сълзите дойдоха след това.

Непримиримият, неукротимият, незабравимият ...

Полетът му беше прекъснат още в далечната 1980-та, когато беше само на 42 ...
Но за Висоцки не обичам да си спомням с тъга. За него винаги мисля като за вечно жив, който е сред нас и съпреживява с нас всички трудности и радости.
За поколенията може би ще останат не само хрипливият му баритон и неизменната китара - ще останат астероида на негово име, паметни плочи, барелефи, юбилейни монети, надгробния паметник на Ваганковското гробище...
Но аз нас - неговите съвременници - Висоцки си остава любимият бунтар с китара и "охрипший" баритон, икона на нашето време, светъл празник и настръхнал делник, една епоха, която сигурно ще се помни вечно.
Любимата ми негова песен, която е и мое кредо е - "Я не люблю" .

Животът му бе кратък, бурен и богат. 31 години след неговата смърт удивително е, колко свежо и чисто звучи и днес гласът му, колко остро и болно пронизват думите му! Популярността има я ........но е отстъпила на едно по-истинско, макар и по-ограничено признание. Защото всички го слушаха, но колко наистина го чуха? Колко се опитаха не само да вземат от неговото изкуство, но и да дадат, да се променят, да бъдат по-честни, по-добри?
Благодаря, Катя, за милата визита, за хубавия коментар!
Желая ти една хубава, емоционална по своему седмица!
Поздрави и прегръдки!:)))
цитирай
22. ivankalilova - Един страхотен певец и мъж! Браво ...
25.07.2011 13:36
hristo27 написа:
Един страхотен певец и мъж!
Браво за избора!

Благодаря, Ице!Съгласна съм с теб ....
Успехи и късмет през новата седмица!:)))
цитирай
23. ivankalilova - "Кони привередливые" ...
25.07.2011 13:37
dushka написа:
"Кони привередливые" ми е любима.

Много , много се радвам!Поздрави и усмивки!:)))
цитирай
24. sande - Голям певец, любим певец ...
25.07.2011 15:51
Харесвам всичките му песни. Много обичам "На "Большом каретном". Ходих на тази улица и си направих снимки. Един хубав спомен, личен, за Висоцки.

Поздрави, Ваня, за прекрасния постинг!
цитирай
25. ivankalilova - Харесвам всичките му песни. Много ...
25.07.2011 17:29
sande написа:
Харесвам всичките му песни. Много обичам "На "Большом каретном". Ходих на тази улица и си направих снимки. Един хубав спомен, личен, за Висоцки.

Поздрави, Ваня, за прекрасния постинг!

Благодаря, Санде, за милата визита, за хубавите думи .....
Мъничко ти завидях за снимките, благородно...
http://www.youtube.com/watch?v=snh5EPtTUZw
Поздрави и прегръдки , с пожелания за хубава вечер!:)))
цитирай
26. yuliya2006 - Аз не обичам Аз не обичам г...
25.07.2011 18:16

Аз не обичам

Аз не обичам гибелния изход,
да бъда жив не ще се уморя.
Аз не обичам времето годишно,
в което с песента не веселя.

Аз не обичам явния цинизъм,
не вярвам във възторжени слова
и някой зад гърба ми да наднича,
четейки скришом моите писма.

Аз не обичам нищо полвинчато,
прекъсване на разговор без такт
и изстрел във гърба, а и когато
от упор стрелят - аз против съм пак.

Аз ненавиждам сплетнически версии,
съмнения, на почести игла,
или - когато галят все насрещно,
или с желязо стържат по стъкла.

Аз не обичам ситото доволство -
да караш без спирачки - по-добре,
досадно ми е хорското притворство
и че не помним думичката „чест”.

Криле на две строшени като виждам
аз жалост не изпитвам - не от злост -
насилие и безсилие не обичам,
но жалко за разпнатия Христос.

Да бъда малодушен не обичам,
обидно ми е за невинно бит.
В душата ми аз мразя да надничат,
или да плюят в нея с нагъл вид.

Манежи не обичам и арени:
обменят милион на дребно там,
дори след най-големите промени -
туй никога не ще обикна, знам!



© Светлозар Ковачев. Превод, 2009Svetlozar Kovachev
цитирай
цитирай
27. pevetsa - Мир на праха му!
25.07.2011 18:22
Един безпорен талант, който не само остави песните си, но и своята борба, за промяната на света към добро!
цитирай
28. 4aiotgluhar4e - Поклон пред аристократа на духа! Пусть земля эму будет пухом!!!!
25.07.2011 18:33
Ванче, как ме върна към един горещ юлски ден преди много години в Москва...
цитирай
29. kalin8 - Поклон пред паметта на Поета!
25.07.2011 19:16
Б.
цитирай
30. monaliza121 - ПРОЗРЕНИЕТО Е БОЛЕЗНЕН ВИК.
25.07.2011 19:37
Артист с необикновена емоционалност!

Поздрав, Ваня, за хубавия постинг!:))
цитирай
31. tota - Поздрави, Ваня!
25.07.2011 19:50
Владимир Висоцки заслужава поклон!! Прекрасен постинг!
цитирай
32. vedrina - !!!
25.07.2011 20:54
Невероятен!!!
цитирай
33. babaelenica - Поклон пред най-големия Бард!
25.07.2011 23:18
Той е от звездичките, които няма за угаснат!
цитирай
34. ivankalilova - Аз не обичам Аз не обичам г...
26.07.2011 08:03
yuliya2006 написа:

Аз не обичам

Аз не обичам гибелния изход,
да бъда жив не ще се уморя.
Аз не обичам времето годишно,
в което с песента не веселя.

Аз не обичам явния цинизъм,
не вярвам във възторжени слова
и някой зад гърба ми да наднича,
четейки скришом моите писма.

Аз не обичам нищо полвинчато,
прекъсване на разговор без такт
и изстрел във гърба, а и когато
от упор стрелят - аз против съм пак.

Аз ненавиждам сплетнически версии,
съмнения, на почести игла,
или - когато галят все насрещно,
или с желязо стържат по стъкла.

Аз не обичам ситото доволство -
да караш без спирачки - по-добре,
досадно ми е хорското притворство
и че не помним думичката „чест”.

Криле на две строшени като виждам
аз жалост не изпитвам - не от злост -
насилие и безсилие не обичам,
но жалко за разпнатия Христос.

Да бъда малодушен не обичам,
обидно ми е за невинно бит.
В душата ми аз мразя да надничат,
или да плюят в нея с нагъл вид.

Манежи не обичам и арени:
обменят милион на дребно там,
дори след най-големите промени -
туй никога не ще обикна, знам!



© Светлозар Ковачев. Превод, 2009Svetlozar Kovachev
цитирай

Благодаря, Джул!:))))))))))
цитирай
35. ivankalilova - Един безпорен талант, който не само ...
26.07.2011 08:05
pevetsa написа:
Един безпорен талант, който не само остави песните си, но и своята борба, за промяната на света към добро!

Благодаря, Алекс, че се отби и почете този наистина безспотен талант!:)))
Желая ти хубав ден!:)))
цитирай
36. ivankalilova - Ванче, как ме върна към един горещ ...
26.07.2011 08:08
4aiotgluhar4e написа:
Ванче, как ме върна към един горещ юлски ден преди много години в Москва...

Благодаря, Чайче, за милото присъствие! Спомените.........
Нежен и спокоен да е днешният ти ден миличка!:)))
цитирай
37. ivankalilova - Б. Благодаря, Боре! С обич да се ...
26.07.2011 08:10
kalin8 написа:
Б.

Благодаря, Боре!
С обич да се поклоним.....
и да помълчим!
Хубав ден!:)))
цитирай
38. ivankalilova - Артист с необикновена емоциона...
26.07.2011 08:18
monaliza121 написа:
Артист с необикновена емоционалност!

Поздрав, Ваня, за хубавия постинг!:))

Благодаря, Тин! Висицки единствен и неповторим.....
,,Ту се носим в галоп, ту в раван, ту във тръс,
конят рие в лицето ми тиня и пръст -
ще преглътна със слюнката мръсната кал
и гаврътнал шише, ще се нося запял:
Ти си кон от сой,
измъкни ме, брат!
Давай, роден мой!
Тъй недей назад!
Там отровен дъжд
ръси всеки клон
и се стрелка вълк
чак под моя кон.''''
Усмивки и прохлада днес , Тин!:)))
цитирай
39. ivankalilova - Владимир Висоцки заслужава пок...
26.07.2011 08:21
tota написа:
Владимир Висоцки заслужава поклон!! Прекрасен постинг!

Благодаря, миличка, от сърце!
«Кто ответит мне -
что за дом такой,
Почему во тьме,
как барак чумной?
Свет лампад погас,
воздух вылился...
Али жить у вас
разучилися?
Мир на душата му ! ПОКЛОН!
цитирай
40. ivankalilova - Невероятен!!! Марина. . . . . . . ...
26.07.2011 08:24
vedrina написа:
Невероятен!!!

Марина.......такъв и ще си остане в нашите сърца!
,,Вот это да, вот это да!
И я спросил, как он рискнул, -
Из ниоткуда в никуда
Перешагнул, перешагнул?''
Поздрави и благодарности, с пожелания за прекрасни дни!:)))
цитирай
41. ivankalilova - Той е от звездичките, които няма за ...
26.07.2011 08:34
babaelenica написа:
Той е от звездичките, които няма за угаснат!

Хелън...благодаря.....Съдба.....на звезда...
,,Судьбу, коль сумею,
Снесу к палачу -
Пусть вздернет на рею,
А я заплачу!''
Слънчев и усмихнат ден!:)))
цитирай
42. stela50 - Прекрасен постинг , мила ...за незабравимия Висоцки .
26.07.2011 10:41
Поклон пред невероятния човек , артист ,творец ...
Благодаря за тези мигове , Ваня !
цитирай
43. ivankalilova - Поклон пред невероятния човек, ...
26.07.2011 13:59
stela50 написа:
Поклон пред невероятния човек , артист ,творец ...
Благодаря за тези мигове , Ваня !

АЗ ТИ БЛАГОДАРЯ, ПРИЯТЕЛКО МИЛА!
БЛАГОДАРЯ, ЧЕ ТЕ ИМА !
Специално за теб!
http://www.youtube.com/watch?v=uyxJ7SOIRi0
Прегръщам те с много обич!
цитирай
44. iliada - Това не е за изпускане! Поздрави ...
26.07.2011 17:37
Това не е за изпускане!
Поздрави за хубавият пост!Песните му са невероятни!
цитирай
45. kaprizna - Поздрави
26.07.2011 17:58
за постинга!
цитирай
46. ivankalilova - Това не е за изпускане! Поздрави ...
26.07.2011 18:04
iliada написа:
Това не е за изпускане!
Поздрави за хубавият пост!Песните му са невероятни!

Благодаря, Иля !Радвам се ,че ти хареса !
Висоцки......,,чут помедленнее, кони.......''шептеше с дрезгавият си глас бардът, а конете на обичта към него , на признателността и незабравата, все още препускат и го носят към безсмъртието.........
Поздрави и прегръдки с пожелания за прекрасна вечер!:)))
цитирай
47. ivankalilova - за постинга! От сърце благода...
26.07.2011 18:05
kaprizna написа:
за постинга!

От сърце благодаря!
Хубава вечер!:)))
цитирай
48. megg - Песните на Висоцки
26.07.2011 18:19
И от моя живот са част, мила Ваня - особено от студентските години. И днес!
Поздравления за хубавия постинг, посветен на един от големите бардове!
Хубава, нежна юлска вечер! :)
цитирай
49. inel379 - Невероятен магнетизъм!
26.07.2011 20:58
Прозренията му са толкова верни!
Затова е трайна любовта към него!
Благодаря за това възпоминание!

цитирай
50. iwan07 - ......Потомци...
27.07.2011 03:23
.....От изгрева ....до залеза ....в небето на надеждата ...узрял....при Вас ...потомци идвам...а дали , не съм и закъснял !?!?!?.. Един ли ...в огъня житейски изгоря....един ли...писа ...пя....и с думи кратки...в огнен словоред възпяваше делата земни ...хорски...Ала времето ...такова ..зло...тъдява .че просто ...никой нему устоява.....С дърва...насища ли се огън....безкраен океан с поток...смъртта със хиляди животи... Сърдечни поздрави - Пенев
цитирай
51. ivankalilova - Прозренията му са толкова верни! ...
27.07.2011 11:25
inel379 написа:
Прозренията му са толкова верни!
Затова е трайна любовта към него!
Благодаря за това възпоминание!


Благодаря, мила Твоето присъствие винаги ме прави щастлива!
А Висоцки ....нима може да се забрави, такъв човек.....

,,Нет! Не сопьюсь! Я руку протяну
И завещание крестом перечеркну,
И сам я не забуду осениться,
И песню напишу, и не одну,
И в песне той кого-то прокляну,
Но в пояс не забуду поклониться
Всем тем, кто написал, чтоб я не смел ложиться!
Пусть чаша горькая - я их не обману.''
Прекрасен ден и най- милите поздрави от мен!:)))
цитирай
52. ivankalilova - . . . . . От изгрева. . . . до залеза. . . . ...
27.07.2011 11:26
iwan07 написа:
.....От изгрева ....до залеза ....в небето на надеждата ...узрял....при Вас ...потомци идвам...а дали , не съм и закъснял !?!?!?.. Един ли ...в огъня житейски изгоря....един ли...писа ...пя....и с думи кратки...в огнен словоред възпяваше делата земни ...хорски...Ала времето ...такова ..зло...тъдява .че просто ...никой нему устоява.....С дърва...насища ли се огън....безкраен океан с поток...смъртта със хиляди животи... Сърдечни поздрави - Пенев

Добре дошъл, приятелю!БЛАГОДАРЯ !
СЪРДЕЧНИ ПОЗДРАВИ И ОТ МЕН!:)))
цитирай
53. ivankalilova - И от моя живот са част, мила Ваня - ...
27.07.2011 11:32
megg написа:
И от моя живот са част, мила Ваня - особено от студентските години. И днес!
Поздравления за хубавия постинг, посветен на един от големите бардове!
Хубава, нежна юлска вечер! :)

БЛАГОДАРЯ, МИЛИЧКА!

Ушли года, как люди в черном списке.
Все в прошлом - я зеваю от тоски.
Она ушла безмолвно, по-английски,
Но от нее остались две строки.

Вот две строки, - я гений, прочь сомненья!
Даешь восторги, лавры и цветы!
Вот две строки: «Я помню это чудное мгновенье,
Когда передо мной явилась ты!»
ХУБАВ ДЕН, ПРОХЛАДА И УСМИВКИ......:)))
цитирай
54. priqtel12 - Поклон
27.07.2011 23:28
пред него!
цитирай
55. ivankalilova - пред него! ПОКЛОН!!!!!!!!!!...
28.07.2011 07:49
priqtel12 написа:
пред него!

ПОКЛОН!!!!!!!!!!!!
цитирай
56. ognena71 - Висоцки е незабравим! И неговите ...
28.07.2011 13:05
Висоцки е незабравим! И неговите песни винаги ще се слушат!
цитирай
57. анонимен - Висоцки...
31.07.2011 23:50

Това е той - един връх - вечен и недостижим!!!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3105124
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930