Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.04.2012 12:42 - МОЛИТВА........
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6665 Коментари: 16 Гласове:
37

Последна промяна: 16.04.2012 12:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
             МОЛИТВА


ПРОВОКИРАНО..............

Aнтоан дьо Сент-Екзюпери -


Господи, аз моля не за чудеса и не за миражи, а за силата на всеки ден.
Научи ме на изкуството на малките крачки. Направи ме наблюдателен и находчив, за да мога в пъстротата на ежедневието навреме да се спирам на откритията и опита, които ме вдъхновяват. Научи ме правилно да разпределям времето в живота си.
Дари ми тънък усет, за да различавам значимото от маловажното.
Аз моля за сила за въздържание и мярка, за да не пърхам и да не пълзя в живота, а разумно планирал деня си, да мога да видя върхове и далечни простори, а понякога даже да имам време за насладата от изкуството.
Помогни ми да осъзная, че илюзиите не помагат с нищо. Нито спомените за миналото, нито мечтите за бъдещето.
Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най-важната.
Опази ме от наивната вяра, че всичко в живота трябва да бъде гладко.
Дари ми ясно съзнание за това, че сложностите, пораженията, паденията и неудачите са естествена част от живота, благодарение на която ние растем и съзряваме.
Напомняй ми, че сърцето често спори с разума. Изпрати ми в нужния момент някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов. Знам, че решението на много проблеми е в изчакването.
Затова научи ме на търпение. Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство.
Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.
Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина. Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното.
Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота. Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
Научи ме на изкуството на малките крачки
 !!!


image






Гласувай:
37



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kometapg - Амин! Благодаря ти за този невер...
16.04.2012 13:01
Амин! Благодаря ти за този невероятен пост!
цитирай
2. mt46 - Честит Великден, приятелко!
16.04.2012 13:09
Да, голямото е в малките неща... Да се сбъдне молитвата ти!...
Здраве и светлина!...
цитирай
3. malchaniaotnadejda7 - Светъл ден, мила Ваня!
16.04.2012 13:26
Прекрасна Молитва - Благодаря, че ми припомни...

... "Аз моля не за чудеса и миражи, а за силата на всеки ден!" ...

... "Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
Научи ме на изкуството на малките крачки !!!" ...

Прегръщам те с обич! Радостен ден и до скоро!
цитирай
4. pcelata - Невероятно силна молитва Ваня!
16.04.2012 13:56
Много малко ни трябва,за да повярваме,че и малкото което ни се дава-ни стига.Прегръдки приятелко и много хубава седмица.
цитирай
5. divna8 - Благословени са такива "п...
16.04.2012 15:03
Благословени са такива "провокации", Ваня :):):)
Чудесно проникновение за Втория Велик Ден!
цитирай
6. naidobriq - Прекрасен постинг Ваня..Благодаря за тази невероятна молитва:)
16.04.2012 15:46
Направи ме човек, способен да достига до тези, които са стигнали дъното.
Опази ме от страха да не пропусна нещо в живота. Дай ми не това, което искам, а това което действително ми е необходимо.
Научи ме на изкуството на малките крачки !!!

Хубав ден ти желая мила:)
цитирай
7. priqtel12 - Да,
16.04.2012 17:37
невероятна молитва....Благодаря, че я сподели!
Ние толкова често забравяме да правим нещата постепенно, да градим от малкото....
Да, Господи, "Научи ме на изкуството на малките крачки !!!"

цитирай
8. ckarlet - Благодаря и аз за хубавата молитва, ...
16.04.2012 19:05
Благодаря и аз за хубавата молитва, Ванче!
цитирай
9. megg - Красотата и значимостта на всяка минута от благословения живот
16.04.2012 20:02
" Помогни ми да бъда тук и сега и да възприемам тази минута като най - важната."
Благодаря ти за миговете, мила Ванче, в които се докоснах до твоята тиха и мъдра молитва!
Хубава вечер, Ванюшка! Прегръдки!
цитирай
10. mariniki - красива, силна молитва...
16.04.2012 22:48
стопли ми душата и сърцето, мила Ваня...
бъди благословена с красивата си, светла душа..
цитирай
11. daan - ова е сосема доволно..
17.04.2012 13:19
Затова научи ме на търпение. Ти знаеш колко силно се нуждаем от приятелство.
Направи ме достоен за този прекрасен и нежен дар на съдбата.
Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент, на нужното място, мълчейки или говорейки, да подаря някому нужната топлина.
-------------
кој го поседува ова и кој едарен со ова може се друго да направи:)
ти си мила жена сигурен сум дека Бог ја чил моолитвата ти мможеш д а очекуваш.........
поздрави
цитирай
12. stela50 - Благодаря ти за хубавата молитва , мила Ваня ...
17.04.2012 13:20
...Научи ме на изкуството на малките крачки...
Дай ми богата фантазия, за да мога в нужния момент,
на нужното място, мълчейки или говорейки,
да подаря някому нужната топлина...
Колко важни са малките неща в живота ...
Мъдрост и сила има в тази невероятна молитва .
Бъди благословена , скъпа приятелко !

цитирай
13. pevetsa - ДА БЪДЕ!
17.04.2012 17:30
Благословен да е домът ти приятелко, с ВЯРА и НАДЕЖДА!
Алекс
цитирай
14. inel379 - Вдъхновена молитва на чистата вяра!
17.04.2012 19:47
"Научи ме на изкуството на малките крачки!"
Една провокация към действеното добро в нас!
Благословени силните духом!
Обичта и вярата да са винаги с теб, мила!

цитирай
15. yotovava - Само когато духът дъхне върху глината, може да сътвори човека...
17.04.2012 20:37
.........
"Земя на хората"
цитирай
16. monaliza121 - Честито Възкресение!
18.04.2012 00:00
някой, който има силата да ми каже истината, но би го направил с любов.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3104923
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930