Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.05.2018 14:15 - Отказано ми е да публикувам коментари в сайта днес.бг
Автор: eloiz Категория: Изкуство   
Прочетен: 5213 Коментари: 7 Гласове:
5

Последна промяна: 29.05.2018 23:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Колеги, бих желала да съобщя, че от доста време насам, въпреки водените от мен политики на дребно хитруване, ми е отказано публикуването на коментари в сайта на днес.бг, както и на другия посещаван от мен сайт - дир. бг. За жалост, на писмото, което изпратих до инвестор, получих единствено някакъв объркан отговор на маймуница, от което съдя, че тук са се намесели или хората с кабела в тоя блог, или другите хора, които се борят за него))). При всички положения, работата не е добре, съветвам моите почитатели, да си имат едно наум, когато четат и пишат тук, защото явно щуротийте ми престанаха да забавляват господата с кабелите, и те включиха репресивната машина)). 
Очаквам всеки момент да бъде ограничен достъпът ми и до този блог, но аз не смятам да се отказвам от него. 
Един ден, колеги, истината винаги излиза наяве. Дори и да бъде насилствено затоврен, този блог няма да спре да се води, и един ден публикациите от него ще бъдат явни. 
Те не са разследваща журналистика, колеги, нито някакви ценни научни приноси, а само малко смях, което прави репресивните мерки към блога смешни, мен лично ме вбесяват с простотията си, но това е част от играта. 
Както казах преди четири години, този блог започна да се списва тогава, за забавление, за жалост, го ударих на сериозни размишления, с което окончателно обърках кабелджийте, както се казва, да се бях стояла при метафорите, ама животът се променя, и на мен ми е мъчно, че вече не можем да се изразяваме в кратък народен стил, но какво да се прави, минаха три години, колеги, включително и в този блог. Let the beat go on , както се казваше в една песня, човек се радва на минаващия влак, ама не усеща, че той може да прегази нещо по пътя си...
Та така, колеги, има вероятност повечето ми постинги вече да не са публични, но те ще продължават да бъдат писани, дори и да си ги чета само аз. 
Иначе, днес смятах да пиша нещо за Софийска вода и Таско Ерменков, тоз скандал го пропуснах, докато берях рози в Карлово, а пък предвид това, че ние, като читалище, имаме взаимоотношения със Софийска вода, описвани от мен преди време, в които те вземат ток от нас, с позволението на двама кметове и моето, следващо от горните две, макар и под натиск, един вид, и аз се чувствам длъжна да се изкажа по този въпрос, то трябва да напомня, че преди време, точно, когато източваха язовир "Искър", при нас  в Бусманци, два дни водата тече в някакъв особен ръждив цвят, та тук си помислихме, че са пуснали из нашите строшени тръби Искъро, не мязаше да е като някоя умряла крава само, я, ами ще да е и нещо от тръбите, един вид (всъщност няма проблем, като се поизточи малко; в Бусманци, колеги, имаме проблеми с липсващата канализация, не с питейната вода, все пак, Искъро го точат веднъж годишно, живее се)... Спомням си, как тогава нашият кмет, чиито кабинет се намира в същата сграда, в която се намира и читалището, ми каза - "Не пийте от тази вода", т.е, колеги, той е знаел, че троля ще пие от водата, защото аз си пия по принцип от нея, па дори и ръждива (тоест, като всеки друг трол не само в София, който не е гнуслив, а такива сме бая). (Бих желала да му благодаря оттук, за този навременен съвет).Това е много важен момент, смятам, и връзка с историята на г-н Ерменков. Тойест, и да е от умряла крава, и да не е, все някой ще се намери да пие от тая вода, и ГДБОП не може да го арестува, и това си е)
Мислех си, колеги, сутринта, когато го обмислях тоя постинг - за водата - да ядосам малко моите генерали с кабелите, като река тука, дето не знам за колегата трол г-н Ерменков, ама аз мисля, дето сега ни треба, само един, с роднина в Медицинския университет, който да намери оттамка три бактерия, единият полужив, антракс, па да ги пусне, да видите, дали някой че се сети, че Искъро тече мътен от чешмата)). Така я, ще иде тоя някой, и даже няма нужда да прави някакви конспирации като в чужбина, ами само ще каже на роднината, дето антракса му трябва, за мехлем да си прави, по Петър Димков... Арестувай го, де, за мехлем)). Одма е влязъл в новините, там само нещо такова чакат (ама, по възможност, да е в другия квартал, не в този на редакцията))). 
Ама добре, колеги, че в тази тъжна история, винаги има някой - поне триста хиляди, като троля, които при всички положения, си пием водата от чешмата, като поизтече малко. Същински троли, заради нас, тази държава няма да пропадне, ако ще и каквото ще да става). (Въпреки, че смятам, дето сега генералите, само ще цъкнат, ще звъннат да видяк какво става със запасите от антракс, па накрай ще идат за риба.)
И така, колеги, ако това не е последният открит пост, да кажа, че ще има още)))
Довечера ще кача песня, ама не за довиждане. )
Поздравът!)









Гласувай:
5



1. nedovolen - Вероятно им наливаш нещо липсващо в ...
29.05.2018 16:09
Вероятно им наливаш нещо липсващо в манерката, което не понасят.:)))

На мой приятел, Господ да го прости вече пет години, му изтриха точно толкова сайта.
Безсребърно поддържани. Блокираха ги други, не тези.Не се майтапеше. Още доста може да се намери от него - ЕЛТИМИР.
цитирай
2. freeoldmen - Вижте, вие традиционно пишете неразбрано,
29.05.2018 19:42
ето и сега, не казвате защо всъщност не можете да коментирате в съответните сайтове. Улитате в конспиративни теории, а знаете ли, че това може да е свързано с новите правила за личните данни, които влезнаха в сила от 25.05.? И вие аристократично да сте пропуснали да потвърдите нещо, дошло на пощата ви? Аз лично имам десетки такива покани... А вие?
цитирай
3. predatorkapredatorka - :))))) бай фрии..
29.05.2018 20:23
важното е,че Троля е полугола ..и на п-ва..
иначе шменти капели, кой кво, къде бил казал..Уауу
ЗЛД, ти ме уби...хахха
как,па най-сетне решиха да ми пазят ЛД..конфиденциални
заЕби..става Фарсмажорна..
цитирай
4. eloiz - До Фрииолдмен
29.05.2018 20:33
Аз всичко си попълних, каквото трябваше. Не е от това.
цитирай
5. eloiz - До Предаторка
29.05.2018 20:35
Танцуващата дама не е троля. Това е изкуство, моля. Преди три години писах подобен коментар по въпроса.Освен това дамата на картината не е полугола, тя е нимфа.
цитирай
6. eloiz - До Недоволен
29.05.2018 20:39
Това ми напомня на една сцена от роман, в която се описваше сватба. Домакините изляха тайните манерки на гостите и им наляха чиста вода, с цел да се ограничи пиянството, и после пиеха и те студената вода и на всеослушание казваха "Каква хубава ракия")). Искрено съжалявам за вашия приятел, чувала съм и съм чела това име, макар и отдавна.
цитирай
7. predatorkapredatorka - :))))).....Зная мила моя ти си ми Любимка
29.05.2018 21:49
eloiz написа:
Танцуващата дама не е троля. Това е изкуство, моля. Преди три години писах подобен коментар по въпроса.Освен това дамата на картината не е полугола, тя е нимфа.

цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: eloiz
Категория: Изкуство
Прочетен: 1651476
Постинги: 892
Коментари: 932
Гласове: 2596
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031