Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.03.2011 18:12 - МЪЖЕТЕ ЛЪЖАТ .........С ДОСТОЙНСТВО........
Автор: ivankalilova Категория: Лични дневници   
Прочетен: 12986 Коментари: 33 Гласове:
33

Последна промяна: 11.11.2011 08:42

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
УСМИХНАТА СЪБОТНА ВЕЧЕР.............


Веднъж един дървосекач сякъл дърво над реката и изпуснал брадвата си в нея. Той заплакал от мъка, но пред него се явил Господ и попитал:
– Защо плачеш, човече?
– Как да не плача, изпуснах в реката брадвата си и вече няма да мога да заработвам, за да храня семейството си.
Тогава Господ извадил от реката златна брадва и попитал:
– Това ли е брадвата ти?
– Hе, това не е моята брадва, – отговорил дървосекачът.
Господ извадил от реката сребърна брадва и попитал:
– Може би, това е твоята брадва?
– Hе, и това не е моята брадва, – отговорил дървосекачът.
Hай–накрая, Господ извадил от реката желязна брадва.
– Да, това е моята брадва, – зарадвал се дървосекачът.
– Виждам, че ти си честен човек и съблюдаваш моите заповеди, – казал Господ, – затова вземи със себе си за награда и трите брадви.
Дървосекачът започнал да си живее в добрина и охолство, но за нещастие един ден в реката паднала жена му. Той отново горчиво заплакал. И отново му се явил Господ и го попитал:
– Защо плачеш, човече?
– Как да не плача, като в реката падна жена ми...
Тогава Господ извадил от реката Дженифъp Лопес и – попитал:
– Това ли е жена ти?
– Да, това е моята жена, – pадостно отговорил дървосекачът.
Господ се разгневил:
– Ти ме излъга, защо направи това?
– Виждаш ли, о Господи, – отговорил дървосекачът, – тук стана малко недоpазумение. Аз щях да кажа, че това не е моята жена. Ти тогава щеше да извадиш от реката Катрин Зита–Джоунс, а аз пак щях да кажа, че това не е жена ми. Тогава щеше да извадиш от реката моята жена, и аз щях да ти кажа, че точно това е тя – моята жена. Ти щеше да ми дадеш за награда и трите, и какво щях да ги правя? Аз нямаше да мога да изхранвам и трите, и ние четиримата щяхме да сме много нещастни.

Моpал: Когато мъжете лъжат, то те го правят достойно и за ОБЩОТО БЛАГО.



Гласувай:
34



Следващ постинг
Предишен постинг

1. razkazvachka - абе, мъже -
19.03.2011 18:32
все им трябва оправдание:)))))
цитирай
2. ivankalilova - все им трябва оправдание:)))))...
19.03.2011 18:59
razkazvachka написа:
все им трябва оправдание:)))))

Ами.....мъжете се имат за много хитри,но да не забравят, че и на дявола някой е сложил рогата!:)))

цитирай
3. ivankalilova - О Ваня, разсмя ме ! Страхотно! Ху...
19.03.2011 19:07
alav написа:
О Ваня, разсмя ме ! Страхотно! Хубава вечер! :))))

Радвам се, че се отби!
Слабостта на силния пол е слабия пол, мила.....това е .....
Много усмихната съботна вечер и за теб, а аз ще ходя на работа....... след малко!
Поздрави!


цитирай
4. stela50 - По принцип всичко ,което правят мъжете ...правят го
19.03.2011 19:49
достойно и за общото благо . Усмихна ме ,Ваня ...
Поздрави !
цитирай
5. ivankalilova - достойно и за общото благо. Усмихна ...
19.03.2011 19:56
stela50 написа:
достойно и за общото благо . Усмихна ме ,Ваня ...
Поздрави !

Ех приятелко,затова понякога,на някои мъже и в морето им е до колене!
Поздрави и усмивки!

цитирай
6. desilazarova - Типично по мъжки!:)
19.03.2011 20:40
Типично по мъжки!:)
цитирай
7. erato7 - Разсмя ме, Ванюшка. А ти, каква е тая ...
19.03.2011 20:44
Разсмя ме, Ванюшка.
А ти, каква е тая работа в събота вечер, няма ли почивка за теб?!
цитирай
8. hristo27 - Ето, човекът иска да се бори срещу ...
19.03.2011 20:47
Ето, човекът иска да се бори срещу глада в световен мащаб. Ако и другите като него вземаха по още две жени, щеше да е трудно изхранването на населението на земята и хората щяха да са нещастни! :)))
цитирай
9. megg - За общото благо!
19.03.2011 22:21
Хубава мотивация!
Усмихната да бъде и за теб, Ваня! :)))
цитирай
10. sparotok - ВЕЛИКО!
19.03.2011 22:35
Това е велика притча, разведри ме, а имах и нужда от това!
Благодаря!
цитирай
11. kometapg - Много ми допадна! Поздрави и усм...
19.03.2011 22:51
Много ми допадна! Поздрави и усмивки от мен!:)
цитирай
12. naidobriq - Мила Ваня..Даааа лъжат но с достойнство:))
19.03.2011 23:06
Наистина ми стана весело..
За общото благо.Дааа;))))
Хубава вечер и прегръдки от мен..
цитирай
13. zabavnata - Добро утро!
20.03.2011 07:44
Лъжат и чак започват да си вярват...Понякога са толкова запалени в лъжите си, че сякаш пишат сценарий на турски сериал с продължение.
Мили дами, правете се, че им вярвате!:)
цитирай
14. scarlety - Хаххааха
20.03.2011 08:14
Ама тоя е бил все пак умен и е измислил оправдание и то какво:))))))
Весела неделя,Ваня!:)
цитирай
15. alhimik1 - ))))) пролетно пролетно, с намек за лято
20.03.2011 08:32
;) ...на една жена никога не казвай цялата истина, ===>@
за общото благо е. пхех

Светла неделя!

Док
цитирай
16. ckarlet - Какъв умен отговор дал този мъж:...
20.03.2011 10:38
Какъв умен отговор дал този мъж:)))))
Поздрави и хубав ден!
цитирай
17. gkowachew - Много свежо!
20.03.2011 11:28
Не ти стигат Дженифер Лопес и Зита-Джоунс, ами и своята трябва да храниш! Защо?...:)))
цитирай
18. neprosvet - Мъжете лъжат...
20.03.2011 14:14
Ако мъжете лъжат...с достойнство... с финес...да им простим...
Поздрави за усмихнатия постинг!
Прегръщам те, Ваня! Успешна седмица!:)))
цитирай
19. bizcocho - :)))))))))))) ееееееееее, това е ...
20.03.2011 14:18
:)))))))))))) ееееееееее, това е страхотнооооооо :))))))))))))))
цитирай
20. ivankalilova - Типично по мъжки!:) Мъжете. . . . . ...
20.03.2011 14:21
desilazarova написа:
Типично по мъжки!:)

Мъжете ........са като времето: невъзможно е да бъдат променени по никакъв начин
:))))))))))))))
цитирай
21. ivankalilova - Разсмя ме, Ванюшка. А ти, каква е тая ...
20.03.2011 14:25
erato7 написа:
Разсмя ме, Ванюшка.
А ти, каква е тая работа в събота вечер, няма ли почивка за теб?!

Радвам се, че съм те разсмала мила!
А нощната смяна продължава и довечера мила, но пък след това 2 дена почивка............УРА!!!!!!!!!!!!!
Слънчева и усмихната нова седмица!:)))
цитирай
22. ivankalilova - Ето, човекът иска да се бори срещу ...
20.03.2011 14:28
hristo27 написа:
Ето, човекът иска да се бори срещу глада в световен мащаб. Ако и другите като него вземаха по още две жени, щеше да е трудно изхранването на населението на земята и хората щяха да са нещастни! :)))

Да приятелю, напълно си прав ............кому са нужни нещастни хора по земята........................
Успешна нова седмица!:)))
цитирай
23. ivankalilova - Хубава мотивация! Усмихната да ...
20.03.2011 14:33
megg написа:
Хубава мотивация!
Усмихната да бъде и за теб, Ваня! :)))

Мъжът започва да се тревожи за бъдещето си, когато си намери жена...........а три.....много са.............
Сърдечни поздрави:)))
цитирай
24. ivankalilova - Това е велика притча, разведри ме, а ...
20.03.2011 15:55
sparotok написа:
Това е велика притча, разведри ме, а имах и нужда от това!
Благодаря!

От сърце се радвам,че съм била полезна!
Желая ти много успехи, късмет и победи в твоите начинания!Нека бъдат повече от всички песъчинки,по всички плажове на всички океани ............
Ти го заслужаваш, приятелю!
Сътдечни поздрави!:)))
цитирай
25. ivankalilova - Много ми допадна! Поздрави и усм...
20.03.2011 16:00
kometapg написа:
Много ми допадна! Поздрави и усмивки от мен!:)

Много се радвам,че се отби и прочете!
Хубава нова седмица! Без значение, как се чувстваш - стани, облечи се и се разходи!
Чудесата те очакват ....открий ги.......
Поздрави!:)))
цитирай
26. ivankalilova - Наистина ми стана весело. . За об...
20.03.2011 16:06
naidobriq написа:
Наистина ми стана весело..
За общото благо.Дааа;))))
Хубава вечер и прегръдки от мен..

БЛАГОДАРЯ, ЗА ЛЪЧЕЗАРНОТО ТИ ПРИСЪСТВИЕ, МИЛИЧКА!
Пролетно, слънчево цветно настроение през новата седмица!:)))))))))))))))))

цитирай
27. ivankalilova - Лъжат и чак започват да си вярват. . . ...
20.03.2011 16:10
zabavnata написа:
Лъжат и чак започват да си вярват...Понякога са толкова запалени в лъжите си, че сякаш пишат сценарий на турски сериал с продължение.
Мили дами, правете се, че им вярвате!:)

Те за това много често приличат на адвокати.... в каквото и да ги обвиняват, те все ще си намерят един вагон оправдания.........
Усмихнати поздрави от мен!:)))


цитирай
28. ivankalilova - Ама тоя е бил все пак умен и е измислил ...
20.03.2011 16:15
scarlety написа:
Ама тоя е бил все пак умен и е измислил оправдание и то какво:))))))
Весела неделя,Ваня!:)

Така е Ади, винаги имат оправдания,но не бива да се съмняваме във всичко, което ни казват.......
Успешна нова седмица!:)))

цитирай
29. ivankalilova - ;). . . на една жена никога не казвай ...
20.03.2011 16:19
alhimik1 написа:
;) ...на една жена никога не казвай цялата истина, ===>@
за общото благо е. пхех

Светла неделя!

Док

Да.....но ние не се даваме лесно.....винаги си имаме едно на ум.......на кого може да вярваме и на кого Не може да вярваме и защо Не трябва го вземаме навътре...
Поздрави от сърце:))))))))))))))))

цитирай
30. ivankalilova - Какъв умен отговор дал този мъж:...
20.03.2011 16:21
ckarlet написа:
Какъв умен отговор дал този мъж:)))))
Поздрави и хубав ден!

Миличка, хем умен, хем достоен.......
Топли прегръдки, с пожелания за хубава седмица!:)))
цитирай
31. ivankalilova - Не ти стигат Дженифер Лопес и Зит...
20.03.2011 16:23
gkowachew написа:
Не ти стигат Дженифер Лопес и Зита-Джоунс, ами и своята трябва да храниш! Защо?...:)))

В тая криза..............не зная как ще се оправи горкия.........:)))))))))))))))))))))))
цитирай
32. ivankalilova - Ако мъжете лъжат. . . с достойнство. ...
20.03.2011 16:28
neprosvet написа:
Ако мъжете лъжат...с достойнство... с финес...да им простим...
Поздрави за усмихнатия постинг!
Прегръщам те, Ваня! Успешна седмица!:)))

Това Е ПРИЯТЕЛКО......УМНИ СА НИ МЪЖЕТЕ.....А НИЕ ДО КЪДЕ Я ДОКАРАХМЕ......
......Саможертва е да си Жена-мълвим....
Много слънчева и усмихната нова седмица!:)))
цитирай
33. ivankalilova - :)))))))))))) ееееееееее, това е ...
20.03.2011 16:33
bizcocho написа:
:)))))))))))) ееееееееее, това е страхотнооооооо :))))))))))))))

Жени,радвам се,че надникна,за мен е истинско удоволствие!
Прегръдки и усвмивкиот сърце!:)))
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: ivankalilova
Категория: Лични дневници
Прочетен: 3106455
Постинги: 225
Коментари: 6107
Гласове: 19223
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930